برنامه شیائومی برای فروش مدل‌های فراوان با توانایی پشتیبانی از فناوری 5G


برنامه شیائومی برای فروش مدل‌های فراوان با توانایی پشتیبانی از فناوری 5G

مدیرعامل شیائومی به تازگی از برنامه‎های آینده خود برای عرضه بیش از 10 مدل مختلف با توانایی پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم خبر داد.

برنامه شیائومی برای فروش مدل‌های فراوان با توانایی پشتیبانی از فناوری 5Gبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی یک برنامه برجسته برای عرضه تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند با توانایی پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم برای سال بعد دارد. تمام این دستگاه‌ها پرچمدار نخواهند بود و حتی در بین آن‌ها میان‌رده نیز دیده می‌شود. دلیل این کار شیائومی نیز این است که این شرکت هراس دارد اینترنت 4G در سال آینده دیگر توانایی رقابت با محصولات دیگر شرکت‌های رقیب را نداشته باشد.

برنامه آینده شیائومی از زبان مدیرعامل آن

لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی، برنامه‌های ۲۰۲۰ را در کنفرانس جهانی اینترنت در Wuzhen چین اعلام کرد، جایی که او همچنین از اپراتور‌ها خواست سرعت گسترش پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: نیمی از آیفون‌های فعال در جهان به سیستم عامل iOS 13 بروزرسانی شدند

این فرد در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود گفته است که افراد حاضر در این صنعت از این مسئله هراس دارند که مدل‌های بعدی که تنها از 4G پشتیبانی می‌کنند از سوی مردم مورد استقبال قرار نگرفته و به فروش نرسند. سهم شیائومی در چین اخیراً به طور مداوم در حال کاهش است. در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۹ شیائومی دارای ۱۱.۸ درصد از بازار داخلی بود که نسبت به ۱۳.۹ درصد سال گذشته افت تقریبا ۲ درصدی داشته است. در حال حاضر گوشی می ۹ پرو 5G یک کالا جدید است که برای آن زنجیره‌های عرضه نمی‌توانند با تقاضا مطابقت داشته باشند.

برنامه شیائومی برای فروش مدل‌های فراوان با توانایی پشتیبانی از فناوری 5G

نکته جالب این جاست که کاربران به دلیل مشخصات و ویژگی‌های محصولات هوآوی به خرید آن‌ها ادامه نمی‌دهند بلکه آن‌ها برای میهن‌پرستی این کار را می‌کنند. این شرکت در واقع یک مهره کلیدی برای معامله بین آمریکا و چین است. با وجود همه این مسائل شیائومی اعلام کرده است که فروش این شرکت در اروپا رشد با ثبات مناسبی نزدیک به ۹.۵ درصد داشته که در مقایسه با ۶.۵ درصد سال کذشته یکی از سریع‌ترین پیشرفت‌های تجاری در بین رقابی آن است.

شیائومی باید با توجه به وضعیت فعلی تلاش‌های خود را برای رسیدن به هدف اصلیش بیشتر کند. البته این شرکت هم‌اکنون نیز طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

انتهای پیام/

برنامه‌های آینده شیائومی برای گوشی‌های نسل بعدی خود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح