انتشار تصویر نسل جدید سوبارو لوورگ اسپورت 2020


انتشار تصویر نسل جدید سوبارو لوورگ اسپورت 2020

ماه پیش بود که سوبارو تیزری مبهم از نمای سه‌چهارم نسل جدید لِوورگ استیشن 2020 را منتشر کرد. با دیدن این تیزر بود که سریعاً اعلام کردیم این خودرو دارای اسپویلر سقف بزرگ و چراغ‌های عقب افقی با گرافیک جدید خواهد بود. انتظار می‌رود این خودروساز ژاپنی در نمایشگاه توکیو از لوورگ 2020 رونمایی کند... The post انتشار تصویر نسل جدید سوبارو لوورگ اسپورت...

ماه پیش بود که سوبارو تیزری مبهم از نمای سه‌چهارم نسل جدید لِوورگ استیشن 2020 را منتشر کرد. با دیدن این تیزر بود که سریعاً اعلام کردیم این خودرو دارای اسپویلر سقف بزرگ و چراغ‌های عقب افقی با گرافیک جدید خواهد بود.

انتشار تصویر نسل جدید سوبارو لوورگ اسپورت 2020
انتظار می‌رود این خودروساز ژاپنی در نمایشگاه توکیو از لوورگ 2020 رونمایی کند هرچند این خودرو فعلاً به‌صورت پیش‌تولیدی پدیدار خواهد شد. البته استایل خودرو کم و بیش به مدل نهایی شبیه است زیرا خودروی موردبحث یک کانسپت نبوده و پروتوتایپ نزدیک به خط تولید محسوب می‌شود.

انتشار تصویر نسل جدید سوبارو لوورگ اسپورت 2020
حالا به لطف یکی از طرفداران سوبارو می‌توانیم تصویری کاملاً واضح از لوورگ جدید را مشاهده کنیم. این تصویر هم نمای سه‌چهارم واضح لوورگ 2020 را نشان می‌دهند که در آن خودرویی تیزتر از نظر طراحی به چشم می‌خورد.

به‌هرحال طراحی این خودرو کمی آشنا به نظر می‌رسد و دلیل آن‌هم معرفی کانسپت ویزیو تورر در سال پیش می‌باشد. طراحی جلوپنجره‌ی شش‌ضلعی و گلگیرهای عضلانی این دو خودرو شباهت زیادی به هم دارند.

در واقع سال پیش با نمایش کانسپت ویزیو گفته بودیم که این خودروی مفهومی می‌تواند به عنوان یک استیشن کامپکت یا میان سایز وارد بازار شود. با دیدن این کانسپت، جایگزین مستقیم لوورگ اولین چیزی است که به ذهن ما می‌رسد.

چیزی که بسیار واضح است وجود طیف گسترده‌ی تکنولوژی‌های ایمنی و کمک‌راننده در لوورگ جدید خواهد بود.

بنا به گفته‌ی سوبارو، محصولاتی همچون لوورگ 2020 آینده‌ای را تشکیل می‌دهند که در آن‌ همه می‌توانند از رانندگی لذت ببرند.

انتشار تصویر نسل جدید سوبارو لوورگ اسپورت 2020Subaru Levorg 2019

سوبارو هم‌اکنون لوورگ را در ژاپن، اروپا، استرالیا و دیگر بخش‌های آسیا عرضه می‌کند اما خبری از آن در آمریکا نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!