انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی


انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی

پس از پیش‌نمایش سبد محصولات پلاگین هیبریدی در نمایشگاه ژنو امسال، آئودی از بالا تا پایین محصولات خود را الکتریکی می‌کند. ما نسخه‌های پلاگین هیبریدی سدان پرچم‌دار A8، A7 اسپورت بک و شاسی بلندهای Q7 و Q5 را دیده‌ایم و حالا نوبت به سدان A6 رسیده تا یک باک سوخت دیگر را پذیرا شده و... The post انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی appeared...

پس از پیش‌نمایش سبد محصولات پلاگین هیبریدی در نمایشگاه ژنو امسال، آئودی از بالا تا پایین محصولات خود را الکتریکی می‌کند. ما نسخه‌های پلاگین هیبریدی سدان پرچم‌دار A8، A7 اسپورت بک و شاسی بلندهای Q7 و Q5 را دیده‌ایم و حالا نوبت به سدان A6 رسیده تا یک باک سوخت دیگر را پذیرا شده و درگاه شارژ این خودرو را پنهان نماید!

انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی
در قلب آئودی A6 55 TFSI e کواترو یک پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 248 اسب بخار قرار گرفته است. این پیشرانه با واحدی الکتریکی که خروجی قابل‌توجه 141 اسبی دارد همکاری کرده و حاصل کار آن‌ها قدرت مجموع 362 اسب بخاری و گشتاور 500 نیوتون متری است. همین قوای محرکه در شاسی‌بلند Q5 55 TFSI e کواترو هم دیده می‌شود.

انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی
به لطف قوای محرکه الکتریکی شده، A6 پلاگین هیبریدی تنها به 5.6 ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. حداکثر سرعت این خودرو در حالت الکتریکی برابر با 135 کیلومتر در ساعت می‌باشد؛ اما با خاموش شدن پیشرانه درون‌سوز و استفاده از واحد الکتریکی، این خودرو برد 53 کیلومتری خواهد داشت. انرژی موردنیاز در باتری 14.1 کیلووات ساعتی ذخیره شده و با استفاده از جایگاه شارژ عمومی می‌توان آن را شارژ کرد.


آئودی این خودرو را با استفاده از پکیج‌های S line و بلک استایل و همچنین طیف گسترده‌ای از تجهیزات به فروش می‌رساند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی ماتریکس LED، رینگ‌های 19 اینچی، کالیپرهای ترمز قرمز، سیستم تعلیق اسپورت، کاکپیت مجازی آئودی، صندلی‌های اسپورت و سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای اشاره کرد.
این خودرو با قیمت پایه‌ی 68850 یورویی در آلمان قابل سفارش است. به یاد داشته باشید که این A6 اولین نسخه‌ی پلاگین هیبریدی تاریخ این خانواده نیست زیرا نسل قبلی آن‌هم با نسخه‌ی E-Tron در چین عرضه شده بود. مدل غیر هیبریدی A6 در واقع قدیمی‌تر بود و اواخر سال 2010 پا به میدان گذاشته بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج