اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس کهگیلویه و بویراحمد محقق می شود


اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس کهگیلویه و بویراحمد محقق می شود

یاسوج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در این اداره کل و مدارس استان محقق می شود.

سید بهاءالدین ملک حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم و معلمان کهگیلویه و بویراحمد باید بیش از پیش با بیانیه گام دوم انقلاب آشنا شوند.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب عصاره ۳۰ سال رهبری، مدیریت و بیانات رهبر معظم انقلاب در اداره کشور و نقشه راه برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی ایران است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نهاد تأثیرگذار آموزش و پرورش می تواند نقش مهمی در ایجاد روحیه مسئولیت پذیری آگاهانه نسبت به آرمان های والای نظام و انقلاب بین معلمان و دانش آموزان ایفا کند.

ملک حسینی عنوان کرد: دبیرخانه گام دوم انقلاب در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بر اساس مصوبه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی کشور تشکیل و فعال شده است.

وی ابراز داشت: رئیس این دبیرخانه هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و دبیر آن نیز اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان است.

ملک حسینی گفت: این دبیرخانه به زودی در اداره های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال خواهد شد.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس