نخستین دوره مسابقه عکاسی بچه های مسجد در یاسوج برگزار می شود


نخستین دوره مسابقه عکاسی بچه های مسجد در یاسوج برگزار می شود

یاسوج- ایرنا- مدیر ستاد کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین دوره مسابقه عکاسی بچه های مسجد ویژه فعالان مذهبی و فرهنگی و اعضای کانون های مساجد این استان آبان ماه 1398 در شهر یاسوج برگزار می شود.

علیرضا دولت آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان دقیق برگزاری این مسابقه یک روزه به زودی تعیین و اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: تاکنون ۱۷۰ اثر از سراسر کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه این مسابقه در ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان واقع در شهر یاسوج ارسال شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آثار ارسالی به صورت رنگی و با فرمت jpg بوده و هر نفر می تواند سه عکس به دبیرخانه این مسابقه ارسال کند.

دولت آبادی عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه استفاده از ظرفیت هنر در مناسبت های مذهبی، تولید مجموعه ای از آثار منتخب، ایجاد رقابت سالم بین بچه های مسجد و معرفی آیین های عزاداری مردم کهگیلویه و بویراحمد در ماه های محرم و صفر است.

وی ابراز داشت: موضوع های این مسابقه شامل نماز و نیایش، هیأت های عزاداری محلات در ماه های محرم و صفر، پیاده روی و موکب های اربعین حسینی است.

دولت آبادی گفت: دوره آموزش عکاسی به صورت رایگان و با همکاری انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مسابقه برای افراد شرکت کننده برگزار می شود.

وی اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه پایان وقت اداری روز پنجشنبه دوم آبان ماه ۱۳۹۸ است.

دولت آبادی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به شماره تلگرام ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ ارسال و یا به ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان گلستان ۱۵ شهر یاسوج تحویل دهند.

وی بیان کرد: این مسابقه به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان و شهرداری یاسوج برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...