با گزینه جدید رئال برای جانشینی زیدان آشنا شوید!


نام مکس آلگری نیز در بین نامزدهای هدایت رئال مادرید دیده می شود. نوشته با گزینه جدید رئال برای جانشینی زیدان آشنا شوید! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

با گزینه جدید رئال برای جانشینی زیدان آشنا شوید!

آلگری هم نامزد هدایت رئال مادرید است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۶
با گزینه جدید رئال برای جانشینی زیدان آشنا شوید!

نام مکس آلگری نیز در بین نامزدهای هدایت رئال مادرید دیده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط برای زین الدین زیدان در رئال مادرید چندان مساعد نیست و شکست ابتدای هفته برابر مایورکا دوباره شایعات در مورد احتمال برکناری این سرمربی فرانسوی را افزایش داده است. گر چه همگان از ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمال زیزو نام می برند، اما موندو دیپورتیوو مدعی شد مکس آلگری نیز می تواند سرمربی بعدی رئال مادرید لقب گیرد.

طبق ادعای این نشریه اسپانیایی، ماسیمیلیانو آلگری و سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس و همچنین سرمربی سابق منچستر یونایتد، ژوزه مورینیو، نامزدهای اصلی جایگزینی زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید هستند.

مکس آلگری در پایان فصل قبل و بعد از پنج سال درخشان در یوونتوس که با پنج قهرمانی متوالی در سری آ و دو بار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان همراه بود، از یوونتوس جدا شده و فعلا هدایت تیمی را بر عهده ندارد. به جز رئال مادرید، منچستریونایتد نیز خواهان همکاری با این سرمربی ۵۳ ساله ایتالیایی است.

رئال مادرید فردا شب در دیداری دشوار و سرنوشت ساز در ترکیه به مصاف گالاتاسرای خواهند رفت. کهکشانی ها در دو دیدار اول خود در مرحله گروهی تنها یک امتیاز کسب کرده اند و در صورت عدم نتیجه گیری در ترکیه، شانس های رئال مادرید برای صعود از مرحله گروهی کاهش خواهد یافت و در این صورت بعید است زیدان به کار خود در مادرید ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه