آموزش قرآن در بند نسوان زندان همدان


آموزش قرآن در بند نسوان زندان همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره آموزش قرآن کریم در 22 جلسه از سوی سازمان تبلیغات در بند نسوان زندان همدان برگزار شد.

آموزش قرآن در بند نسوان زندان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، در راستای آموزش و یادگیری قرآن کریم در زندان همدان دوره آموزش سطح 1 و روخوانی، پیرو مکاتبه و پیگیری اداره فرهنگی زندان از سازمان تبلیغات اسلامی توسط رضا‌نیا، مدرس استانی قرآن کریم در بند نسوان زندان همدان برگزارشد.

در این دوره 22 جلسه‌ای جمعی از مددجویان سطح 1 و روخوانی قرآن کریم را زیر نظر این مربی آموزش دیدند.

همچنین در چارچوب طرح قرآنی 15 نفراز مددجویان بند نسوان در حال تکمیل حفظ جزء 30 قرآن هستند و در همین راستا 2 کلاس آموزشی با تدریس مربیانی از سازمان تبلیغات دربندهای داخلی برگزارشد.

هم‌چنین یک دوره مسابقه کتابخوانی ازمجموعه کتاب‌های پرسش و پاسخ جلدهای 4 و5 با موضوع خانواده، اخلاق و تربیت فرزندان در دو مرحله برای مددجویان بند نسوان برگزار شد.

یک دوره مسابقه کتابخوانی ازمجموعه کتاب‌های پرسش و پاسخ جلدهای 4 و5 با موضوع خانواده، اخلاق و تربیت فرزندان در دو مرحله برای مددجویان بند نسوان برگزارشد.

با عنایت به تشکیل جام باشگاه‌های کتابخوانی در زندان همدان جلسه تحلیل وتوضیح محتوایی کتاب درقالب جام باشگاه‌های کتابخوانی در داخل کتابخانه و بندهای زندان انجام می‌گیرد. درهمین راستا کتاب «توحید، داروی دردها» ازانتشارات آستان قدس رضوی و کتاب «خانواده وآسیب‌های اجتماعی و راهکارها» نوشته دکترغلامرضا ویسی با هدف آموزش مسائل دینی واجتماعی در قالب ترویج فرهنگ کتابخوانی توسط دو نفر از مددجویان عضو باشگاه کتابخوانی زندان به عنوان تسهیل‌گر و راوی در بندهای مالی و بند قرآنی برگزارشد.

در جام باشگاه‌های کتابخوانی مددجویان عضوباشگاه کتاب مفید و منتخب اداره فرهنگی زندان را مطالعه می‌کنند و در میان سایر اعضای گروه ارائه مطلب می‌کنند و مددجویی که بهترین ارائه را ازکتاب منتخب داشته باشد با رأی انتخاب سایر اعضا مجوز ارائه آن را در داخل بند و برای سایر مددجویان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...