دریاچه آزادی میزبان تمرینات ملی‌پوشان قایقرانی آبهای آرام


دریاچه آزادی میزبان تمرینات ملی‌پوشان قایقرانی آبهای آرام

تهران- ایرنا- اردوی تیم ملی آب‌های آرام در بخش آقایان و زنان و تیم ملی پاراکانو ایران از فردا در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

تیم ملی آب‌های آرام در بخش زنان و آقایان خود را برای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا آماده می‌کند و به همین منظور دور جدید اردوی این تیم در بخش کایاک و کانو به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

این مرحله از اردو از فردا ۱ آبان در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا ۲۵ آبان ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

حسین ملکی مربی مردان و فاطمه مجللی مربی بانوان است.

کیانا کمال زاده از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران و سمن سلطانی از تهران در بخش کایاک زنان، زیبا سماک حرفه از گیلان، مریم شورگشتی از تهران و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانوی زنان، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان، امین بوداغی از مازندران و علیرضا جهان نما و علی مولایی از تهران در بخش کایاک آقایان و عادل مجللی از گلستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوی آقایان قایقرانان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

همچنین نهمین اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو ایران برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ و انتخابی المپیک توکیو با حضور ۴ ورزشکار در بخش آقایان و ۲ ورزشکار در بخش زنان از فردا ۱ آبان ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی برگزار می شود و قایقرانان پاراکانو در این مرحله از اردو تا ۲۲ آبان ماه به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

مسعود مهدوی‌نیا مربی تیم ملی است و نادر عیوضی از گیلان، اسلام جاهدی از هرمزگان، مسعود قیصر از تهران و امین آغنده از البرز در بخش آقایان و شهلا بهروزی از کرمانشاه و رویا سلطانی از زنجان در بخش زناننفرات دعوت شده به اردو هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید