ملی‌پوشان روئینگ حریفان خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را شناختند


ملی‌پوشان روئینگ حریفان خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را شناختند

تهران – ایرنا- برنامه رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا اعلام شد و ملی‌پوشان کشورمان حریفان خود در مرحله مقدماتی را شناختند.

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از فردا در چونگجو کره‌جنوبی آغاز می‌شود و تیم ایران در بخش زنان و آقایان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

امروز برنامه مسابقات مرحله مقدماتی اعلام شد و برهمین اساس ملی‌پوشان کشورمان نیز حریفان خود را شناختند.

فردا چهارشنبه و در روئینگ تکنفره سنگین وزن مریم امیدی پارسا در گروه دوم مقدماتی با نمایندگان ماکائو، بنگلادش، تایلند و کره‌جنوبی رقابت می‌کند. قایق اول این مسابقه به فینال راه پیدا می‌کند و مابقی به شانس مجدد می‌روند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان بهمن نصیری در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از کره جنوبی، چین تایپه و عربستان مسابقه می‌دهد. ۲ قایق اول این رقابت به فینال صعود می‌کنند و مابقی به شانس مجدد می‌روند.

در روئینگ تکنفره سبک وزن زنان نازنین ملایی در گروه اول مقدماتی با حریفانی از ازبکستان، کره جنوبی، هنگ کنگ، ویتنام و قزاقستان رقابت می‌کند. قایق اول این رقابت به فینال می‌رود و مابقی در شانس مجدد رقابت خواهند کرد.

در روئینگ دونفره سنگین وزن عاقل حبیبیان و سیاوش سعیدی در گروه اول مقدماتی با حریفانی از کره جنوبی، چین، قزاقستان و تایلند مسابقه می‌دهند. ۲ قایق اول این رقابت به فینال راه پیدا می‌کنند و مابقی راهی شانس مجدد می‌شوند.

در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان زینب نوروزی و کیمیا زارعی در گروه اول مقدماتی با پاروزنان ویتنام، فیلیپین، قزاقستان و چین مسابقه خواهند داد. ۲ قایق اول این رقابت به فینال صعود می‌کنند و مابقی در شانس مجدد رقابت خواهند کرد.

در رقابت تعیین خط روئینگ دونفره سنگین وزن زنان هانیه خرسند و نازنین رحمانی با حریفانی از کره جنوبی، تایلند، ژاپن و چین رو به رو می‌شوند.

در ادامه مسابقات و در پنجشنبه دوم آبان و در روئینگ تکنفره سبک وزن مردان عاقل حبیبیان در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از کره جنوبی، ماکائو و تایلند رقابت می‌کند. ۲ قایق اول این رقابت به فینال صعود می‌کنند و مابقی در شانس مجدد مسابقه خواهند داد.

در رقابت تعیین خط روئینگ چهارنفره سبک وزن زنان تیم ایران با ترکیب شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و مریم امیدی پارسا با تیم های ویتنام، هنگ کنگ، کره جنوبی و ژاپن رقابت خواهند کرد.

در روئینگ چهارنفره سنگین وزن مردان تیم ایران در گروه اول مقدماتی با ترکیب سیاوش سعیدی، بهمن نصیری، امیرحسین محمودپور و میلاد الله وردیان با رقبایی از ژاپن، ازبکستان و هند رو به رو می‌شوند. قایق اول این رقابت به فینال صعود می‌کند و مابقی به شانس مجدد می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا