40 فقره سرقت از داخل خودرو با دستگیری هفت معتاد کشف شد


40 فقره سرقت از داخل خودرو با دستگیری هفت معتاد کشف شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: هفت معتاد عضو باند سرقت محتویات داخل خودرو با اعتراف به 40 فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ عبداله حسنی روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان سمنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیق های گسترده کارآگاهان پلیس استان سمنان، بیان کرد: با بررسی های تخصصی پلیس در پایش اطلاعات، رد پای سارق سابقه‌دار در وقوع این جرایم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: سارق جوان در اقدامی ضربتی پلیس دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد و در بازجویی ها به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو با مشارکت و همکاری پنج تن دیگر اعتراف کرد.

حسنی، به دستگیری اعضای دیگر این باند اشاره و خاطرنشان کرد: اعتیاد سارقان به انواع مواد مخدر عاملی مهم در ارتکاب این جرایم بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر پرونده و کشف اموال سرقتی گفت: پرونده تکمیلی به همراه مجرمان دستگیر شده به مرجع قضائی تحویل شدند.

بر اساس آمارهای منتشر شده ریشه ۷۰ درصد انواع سرقت و دیگر مشکلات خطرناک اجتماعی در استان سمنان اعتیاد سارقان به مواد مخدر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!