حمله طالبان به پاسگاه های امنیتی در کندز 20 کشته و زخمی برجا گداشت


حمله طالبان به پاسگاه های امنیتی در کندز 20 کشته و زخمی برجا گداشت

منابع در ولایت کندز می گوید که در نتیجه حمله گروه طالبان بر پاسگاه های امنیتی در ولایت کندز دست کم 20 تن از نیروهای امنیتی افغان کشته و زخمی شده اند. یک منع که نخواست نامی از وی برده شود به خامه پرس گفت که گروه طالبان حوالی ساعت 11:00 شب گذشته بر پاسگاه های امنیتی در روستای عرضی بیگی ولسوالی علی آباد ولایت کندز حمله نمودند که در نتیجه...

حمله طالبان به پاسگاه های امنیتی در کندز 20 کشته و زخمی برجا گداشت

منابع در ولایت کندز می گوید که در نتیجه حمله گروه طالبان بر پاسگاه های امنیتی در ولایت کندز دست کم ۲۰ تن از نیروهای امنیتی افغان کشته و زخمی شده اند.

یک منع که نخواست نامی از وی برده شود به خامه پرس گفت که گروه طالبان حوالی ساعت ۱۱:۰۰ شب گذشته بر پاسگاه های امنیتی در روستای عرضی بیگی ولسوالی علی آباد ولایت کندز حمله نمودند که در نتیجه آن ۲۰ تن از سربازان نیروهای امنیتی کشته و زخمی شده اند.

در عین حال عصمت الله مرادی سخنگوی والی ولایت کندز می گوید که در این رویداد هشت تن از سربازان نیروهای امنیتی افغان کشته و زخمی شده اند.

آقای مرادی همچنان افزود که به دلیل قطع بودن شبکه های مخابراتی در آن منطقه آمار دقیق تلفات در دست نیست اما افزود که بر علاوه جان باختن نیروهای امنیتی به طالبان هم تلفات سنگینی وارد شده اند.

این در حالی است که چند روز پیش وزارت دفاع ملی با پخش یک خبر نامه‌ای گفته بود که ساحات زیادی از ولایت کندز از وجود طالبان پاکسازی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟