سالارزهی: روابط عمومی‌ها مردم را با الزامات پدافند غیرعامل آشنا کنند


سالارزهی: روابط عمومی‌ها مردم را با الزامات پدافند غیرعامل آشنا کنند

زاهدان- ایرنا- مدیر کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در آگاه‌سازی جامعه دارند به همین سبب باید مردم را با الزامات پدافند غیرعامل و اهمیت این موضوع بیشتر آشنا کنند.

جواد سالارزهی روز سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پدافند غیرعامل اگر چه قدمتی به اندازه عمر بشر دارد اما با گذشت زمان و تجهیز انسان‌ها به علم و فناوری شیوه تهدیدها و نحوه برخورد با آنها نیز تغییر یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تهدیدات در همه بخش‌ها باید روابط عمومی‌ها با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به عنوان مکمل پدافند غیرعامل عمل کرده و از پیامدها جلوگیری کنند.

مدیرکل پدافند غیر عامل سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: پدافند غیرعامل، مجموعه اقداماتی است که موجب کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان‌های حیاتی یک کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن، حوادث طبیعی یا انسان‌ساز می‌شود.

میثم مرادیان با تبریک هفته پدافند غیر عامل(هشت تا ۱۴ آبان) گفت: این نهاد برای افزایش فرهنگ‌سازی و آگاهی عموم مردم دوره‌های آموزشی مختلف را برای همگان پیش‌بینی کرده است.

وی از آمادگی پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان برای برگزاری دوره های آموزشی در دستگاههای اجرایی استان خبر داد و افزود: پدافند غیرعامل نقش مهمی در افزایش امنیت و رفاه مردم دارد و باید به این موضوع توجه ویژه داشت.

مدیرکل پدافند غیر عامل سیستان و بلوچستان بیان کرد: ضروری است ارتباط روابط عمومی با حوزه پدافند غیرعامل افزایش یابد تا فرهنگ سازی این مقوله و مردمی شدن آن هر چه سریعتر انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند