فعالیت 2500 ورزشکار سازمان یافته در بندرخمیر


فعالیت 2500 ورزشکار سازمان یافته در بندرخمیر

بندرعباس- ایرنا- هم اکنون 17 هیات ورزشی و بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار مرد و زن سازمان یافته در شهرستان بندرخمیر فعالیت دارند.

رییس اداره ورزش وجوانان بندرخمیر نیز با قدردانی از حمایت فرماندار از جامعه ورزشی شهرستان گفت: با برنامه‌ریزی مناسب درسال ۹۸ و حمایت مسوولان پیشرفت قابل توجهی در بخش ورزش شهرستان خمیر داشته باشیم.

فریدون نائبی روز سه شنبه به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش در دیدار برخی از روسای هیات‌های ورزشی، مدیران باشگاه‌ها و پیشکسوتان حوزه ورزش با امام جمعه بندرعباس افزود: قهرمانی ورزشکاران خمیر در رشته‌های مختلف از جمله والیبال، تنیس، کشتی وغیره در دوره‌های مختلف و درمسابقه‌های استانی و همچنین اعزام به مسابقات کشوری بیانگر ظرفیت و آمادگی ورزشکاران شهرستان است.

رییس اداره ورزش وجوانان بندرخمیر، بزرگترین مشکل برای شکوفا کردن ظرفیت‌های شهرستان در ‌بخش ورزش را نبود حامی مالی قوی عنوان کرد و اظهارداشت: چندین رشته ورزشی با ورزشکاران مستعد و توانمند در این شهرستان فعالیت دارند و اگر مشکل مالی حل شود بسیاری از مشکلات کنونی نیز رفع خواهدشد.

نائبی گفت: نبود خواگاه ورزشی از دیگر مشکلات حوزه ورزش بندرخمیر است که در این راستا قادر به میزبانی تعداد زیادی از رشته‌های ورزشی نیست وامیدواریم با حمایت مسوولان شاهد رشد وپیشرفت در عرصه ورزش شهرستان باشیم.

این مسوول ورزشی بر بهره گیری از ظرفیت صنایع جهت توسعه ورزش خمیر تاکیدکرد و یادآورشد: میزبانی مسابقات ورزشی نیازمند ایجاد خوابگاه مناسب و حامی مالی قوی است.

خمیر شرایط مناسبی برای توسعه ورزش‌های آبی - ساحلی دارد

فرماندار بندرخمیرگفت: این شهرستان به دلیل ساحلی بودن، شرایط مناسبی برای توسعه ورزش‌های آبی و ساحلی دارد که باید این موضوع مورد توجه مسوولان و متولیان بخش ورزش قرار بگیرد تا از ظرفیت‌های موجود بهره بیشتری ببریم.

میرهاشم خواستار افزود: شهرستان خمیر در ورزش‌های آبی و ساحلی می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و در سطح استان هرمزگان و کشور افتخارآفرینی کند.

وی بیان داشت: باید تلاش کنیم ورزش به عنوان مهم‌ترین اصل در زندگی افراد جامعه نفوذ کند.

رییس شورای ورزش شهرستان بندرخمیر اظهارداشت: دولت نگاه ویژه ای به حوزه ورزش و جوانان دارد، چرا که نقش افراد ورزشکار در گرایش مردم و آحاد جامعه به ورزش و تربیت بدنی اساسی و قابل تقدیر است.

۲۶مهر تا ۳ آبان بعنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

شهرستان بندرخمیر با ۵۶ هزار نفر جمعیت در ۱۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید