تدارک جمکران برای پایان هفته منتظران


تدارک جمکران برای پایان هفته منتظران

میعادگاه منتظران در روزهای منتهی به جمعه، روز منتسب به حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) با برنامه‌های متنوع همچون «توسل به حریم کبریا» و «ندبه‌های انتظار» میزبان مهدی‌باوران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته و منتهی به جمعه، روز منتسب به امام زمان(عج) با برنامه های متنوع فرهنگی آموزشی میزبان زائران و منتظران دولت موعود می شود.

بنابر این گزارش، در هفته جاری نیز میعادگاه منتظران از امروز (سه شنبه، ۳۰ مهر ماه) برنامه میزبانی خود را با آموزش عمومی قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز می کند.

در ادامه و در برنامه «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ حجت‌الاسلام تراشیون به سخنرانی پرداخته و سپس دعای پرفیض توسل با نوای حاج حسن اخباری قرائت می شود.

همچنین، این مسجد روز پنجشنبه، ۲ آبان نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن به استقبال زائران و مهدی باوران رفته و در ادامه و طی برنامه «کمیل عارفانه» حجت‌الاسلام نبی نژاد سخنرانی کرده و دعای پرفیض کمیل با نوای حاج علی صادقی قرائت می شود.

برنامه میعادگاه منتظران در روز جمعه، ۳ آبان با قرائت دعای شریف عهد از ساعت ۵:۱۵ آغاز می‌شود.

در ادامه و در مراسم «ندبه انتظار» ابتدا حجت‌الاسلام طباطبایی برای زائران به سخنرانی پرداخته و سپس منتظران دعای ندبه را با نوای محمدجواد احمدی زمزمه می کنند.

قرائت زیارت شریف آل یاسین در عصر جمعه و از ساعت ۱۷:۳۰ پایان بخش برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان