شایعه: بازی Diablo 4 به احتمال قوی در همایش بلیزکان معرفی خواهد شد


شایعه: بازی Diablo 4 به احتمال قوی در همایش بلیزکان معرفی خواهد شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Diablo 4 فاش شده که نشان می‌دهد شرکت بلیزارد قصد دارد آن را در همایش بلیزکان ماه آینده معرفی کند. بلیزارد که در هفته‌های اخیر برای بن کردن یکی از بازیکنان Hearthstone حین مسابقات جهانی بخاطر حمایت کردن از شورش‌های هنگ کنگ، تبدیل به مرکز بحث و گفتگوها شده بود، اکنون تمام عزم خود را جزم کرده تا مراسم بلیزکان 2019 را...

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Diablo 4 فاش شده که نشان می‌دهد شرکت بلیزارد قصد دارد آن را در همایش بلیزکان ماه آینده معرفی کند.

بلیزارد که در هفته‌های اخیر برای بن کردن یکی از بازیکنان Hearthstone حین مسابقات جهانی بخاطر حمایت کردن از شورش‌های هنگ کنگ، تبدیل به مرکز بحث و گفتگوها شده بود، اکنون تمام عزم خود را جزم کرده تا مراسم بلیزکان 2019 را با اخبار مهم از بازی‌های بزرگ خود برگزار کند و چشم‌ها را این بار از سویی دیگر جذب خود کند. یکی از بازی‌هایی که طرفداران مدت‌هاست منتظر رونمایی از آن هستند، بازی Diablo 4 خواهد بود.

با اطلاعات جدیدی که منبع Gamestar مخفیانه بدست آورده و آن را در جدیدترین شماره مجله فاش کرده است، تبلیغ جدیدی برای کتاب هنری دیابلو پخش شده است که در آن به کارهای هنری استفاده شده در نسخه‌های 1 و 2 و 3 و البته چهارم، اشاره شده است. نکته جالب آنجاست که ذکر شده این کتاب در تاریخ سوم نوامبر منتشر خواهد شد، دقیقاً روزی که همایش بلیزکان 2019 به پایان می‌رسد و این زمان‌بندی نشان می‌دهد که به احتمال قوی در حین همایش بازی Diablo 4 معرفی خواهد شد.

با توجه به واکنش‌های منفی که بلیزارد سال گذشته حین معرفی Diablo Immortal، نسخه‌ای مخصوص برای گوشی‌های موبایل دریافت کرد و اینکه چطور پس از مدتی آن‌ها اعتراف کردند که تلاش می‌کردند تا قسمت چهارم را در همان زمان معرفی کنند اما این امر محقق نشد، بلیزکان امسال و رونمایی بزرگ از آن شاید بتواند خاطره بد سال گذشته را برای طرفداران بلیزارد پاک کند.

سال گذشته گزارش‌هایی نیز منتشر شدند که به ریبوت شدن بازی Diablo 4 در میانه راه پروسه ساخت اشاره می‌کردند و اینکه بلیزارد همچنان در تقلا بوده تا المان‌های مختلف بازی را به یکدیگر وصل کرده و بنای کُلی قسمت چهارم را شکل دهد. امیدوار هستیم که پس از گذشت یک سال توانسته باشند راه حل مناسبی را پیدا کرده باشند و شاهد رونمایی قسمت چهارم این سری قدیمی باشیم.

شایعه: بازی Diablo 4 به احتمال قوی در همایش بلیزکان معرفی خواهد شدشایعه: بازی Diablo 4 به احتمال قوی در همایش بلیزکان معرفی خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !