حضور سه ورزشکار گیلانی در مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا


حضور سه ورزشکار گیلانی در مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا

رشت - ایرنا - سه قایقران گیلانی به همراه تیم های ملی روئینگ بانوان و آقایان ایران عازم مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون قایقرانی، ۱۲ پاروزن به مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا اعزام شدند که یک قایقران گیلانی در بخش آقایان و دو قایقران این استان نیز در بخش بانوان حضور دارند.

مرتضی ورزلدوست افزود: طبق اعلام کادر فنی تیم ملی قایقرانی روئینگ ، امیرحسین محمودپور قایقران جوان و شایسته استان گیلان به عنوان یکی از ملی پوشان در مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی حضور می یابد.

وی ادامه داد: همچنین نازنین ملایی و هانیه خرسند دو بانوی قایقران زبده و شایسته استان گیلان نیز به همراه تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان ایران، در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یافته اند.

وی بیان کرد: رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا از روز چهارشنبه اول آبان ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای قاره کهن در کره جنوبی آغاز و ورزشکاران حاضر در این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به مدت پنج روز با هم رقابت می کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: امیدواریم نازنین ملایی قایقران شایسته گیلانی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ ، به همراه هانیه خرسند و امیرحسین محمودپور دو ورزشکار دیگر گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا در رشته روئینگ بدرخشند و مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: افشین فرزام و فرزین رضایی به عنوان مربی و کمک مربی تیم ملی آقایان، سولماز عباسی و هما خاتمی به عنوان مربی و کمک مربی روئینگ بانوان، تیم های ملی ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا در کره حنوبی همراهی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی