رییس فدراسیون: قایقرانی خوزستان پشتوانه محکمی دارد


رییس فدراسیون: قایقرانی خوزستان پشتوانه محکمی دارد

اهواز – ایرنا – رییس فدراسیون قایقرانی کشور گفت: قایقرانی خوزستان پشتوانه محکمی دارد اما به خوبی از ظرفیت‌های آبی این استان استفاده نشده اشت.

به گزارش ایرنا علیرضا سهرابیان روز سه شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان در اهواز ، اظهار داشت: ضمن تبریک به رییس جدید هیات، امیدوارم از تمام داشته‌های استان کمک بگیرند تا در آینده نزدیک شاهد تغییرات مثبتی در قایقرانی استان باشیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که تغییر و تحولاتی را در سیستم قایقرانی کشور به وجود آوریم، معتقدم خوزستان داشته‌ها و سرمایه انسانی بسیاری دارد که طی چند مدت آنها را از دست داده است لذا انتظار داریم که از سرمایه انسانی استان باید در جهت رشد و توسعه این رشته به خوبی استفاده کرد.

رییس فدراسیون با بیان اینکه قایقرانی رشته‌ای است که به انسانیت کمک می‌کند افزود: در سیل اخیر قایقرانان ما کارهایی انجام دادند که از توان امداد و نجات خارج بود بچه های ما در مناطقی رفتند که عملیات امداد و نجات به سختی انجام می شد اما خانواده قایقرانی کشور از این امتحان بزرگ موفق خارج شد.

وی ادامه داد: انتظار داریم ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان قایقرانی استان دست به دست هم داده و اختلافات را کنار بگذارند تا قایقرانی خوزستان که سابقه درخشانی دارد بار دیگر جایگاه خود را . ما همه عادت داریم که فقط شعار دهیم در حالی که اگر به یکدیگر کمک کنیم شاهد موفقیت های روزافزون در قایقرانی کشور خواهیم بود.

سهرابیان بیان کرد: خانواده قایقرانی در حال حاضر یک خانواده پویا و فعال است و اعضای آن همواره در کنار هم هستند و افتخارات بسیاری برای کشور کسب می کنند.

وی ادامه داد: قایقرانی کشور یک خانواده کوچک است به همین دلیل ما به دنبال توسعه هیات‌های استانی و شهرستانی هستیم و اکنون برخی از هیات‌های استان ها را فعال کردیم. ما تنها فدراسیونی هستیم که تا امروز تمام اردوهای تیم‌ ملی در رده سنی مختلف را برگزار کردیم و در این راستا ۲۱ اردوی ۲۱ روزه در ماه داشتیم که در نوع خود بی نظیر است.

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: از هیات جدید استان تقاضا دارم که از همه ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این رشته که به هر دلیل کناره‌گیری کردند دعوت کنند که مجددا وارد این رشته شوند و نگذاریم کسی از خانواده قایقرانی خارج شود.

وی افزود: خوزستان منابع فراوانی دارد که بسیاری از استان‌های دیگر از آن بی بهره هستند. در این استان پهنه‌های آبی فراوانی وجود دارد که در نوع خود بی نظیر است، مطمئن باشید من به قایقرانی استان کمک می‌کنم و هر موقع لازم باشد در استان حاضر می‌شوم تا مشکلات این رشته هر چه سریعتر برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!