موج بازگشت زوار از مرز خسروی فردا(چهارشنبه) به پایان می‌رسد


موج بازگشت زوار از مرز خسروی فردا(چهارشنبه) به پایان می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشت سه هزار زائر اربعین از مرز خسروی طی روز گذشته(29 مهر) خبر داد و گفت: موج بازگشت احتمالا تا فردا (اول آبان) ادامه خواهد داشت.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در راه‌های استان در روز گذشته و موج بازگشت زوار، اظهار کرد: دیروز 588 هزار دستگاه خودرو در محورهای استان کرمانشاه تردد داشتند که از این تعداد بیش از577 هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و مابقی وسیله نقلیه سنگین بوده است.

وی بیشترین تردد را نیز مربوط به محورکرمانشاه به بیستون با 34 هزار مورد اعلام کرد و افزود: میزان تردد در محور قصرشیرین به خسروی نیز 1963 دستگاه خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره ورود و خروج زوار از مرز خسروی نیز عنوان کرد: روز گذشته(دوشنبه) 200 نفر از مرز خسروی خارج و سه هزار نفر از این مرز وارد کشور شدند.

کرمی با بیان اینکه موج بازگشت زوار اربعین از خسروی احتمالا تا فردا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: البته ورود و خروج زائر از مرز خسروی متوقف نمی‌شود، چون این مرز همچنان باز و آماده ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات در تمام ایام است.

وی تاکید کرد: اکنون با کاهش موج بازگشت زوار، ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان برای جابجایی زوار کافی است و 200 دستگاه اتوبوسی که در داخل استان داریم خدمات جابجایی زوار را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران