تعیین تکلیف شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی در انتظار طرح در صحن ‌مجلس


تعیین تکلیف شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی در انتظار طرح در صحن ‌مجلس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: بعد از گذشت بیش از یک سال طرح تعیین تکلیف شرکت سهامی زراعی بکهده رضوی در صحن علنی مجلس مطرح نشده است.

عبدالله یوسفی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با مطرح شدن این طرح در صحن علنی مجلس، سند این شرکت و مالکیت آن تعیین تکلیف خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح تعیین تکلیف این شرکت در شهرستان مانه و سملقان توسط وزارت جهاد کشاورزی به مجلس ارائه شده است اما هنوز در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است.

یوسفی خاطرنشان کرد: از آنجاییکه تکلیف سندهای اراضی این شرکت مشخص نیست، هیچ گونه تسهیلات بانکی برای توسعه فعالیت های آن از سوی بانک ها اختصاص نمی یابد.

وی تاکید کرد: با تعیین تکلیف این موضوع، سهام داران می توانند برای توسعه شرکت تسهیلات لازم را از بانک ها دریافت کنند و از سوی دیگر می توان طرح های سرمایه گذاری را نیز در آنجا انجام داد که در حال حاضر امکان انجام چنین فعالیت هایی وجود ندارد.

شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی در شهرستان مانه و سملقان قرار داد که پتانسیل و مزیت خیلی زیادی در تولید محصولات باغی، زارعی و دامی دارد.

در دوران قبل از انقلاب بیماران مبتلا به بیماری جزام به این منطقه انتقال داده شده و زمین های کشاورزی برای کسب معیشت در اختیار آن ها قرار داده شده است اما اکنون تمامی بیماران بهبود یافته اند و مسئولان تاکید بر تعیین تکلیف سند اراضی این منطقه دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید