نصب بزرگ‌ترین بال عقب ممکن روی سوپرا!


نصب بزرگ‌ترین بال عقب ممکن روی سوپرا!

چهارمین نسل تویوتا سوپرا بنا به دلایل زیادی محبوب طرفداران بوده و هست. از جمله‌ی این دلایل می‌توان به توانایی بسیار بالا و پیشرانه‌ای تیون پذیر، هندلینگ استثنایی و بال عقب بزرگی اشاره کرد که با نام سوپرا عجین شده است. به همین دلیل است که وقتی نسل جدید این خودرو با اسپویلر کوچک روی... The post نصب بزرگ‌ترین بال عقب ممکن روی سوپرا! appeared first...

چهارمین نسل تویوتا سوپرا بنا به دلایل زیادی محبوب طرفداران بوده و هست. از جمله‌ی این دلایل می‌توان به توانایی بسیار بالا و پیشرانه‌ای تیون پذیر، هندلینگ استثنایی و بال عقب بزرگی اشاره کرد که با نام سوپرا عجین شده است.

نصب بزرگ‌ترین بال عقب ممکن روی سوپرا!
به همین دلیل است که وقتی نسل جدید این خودرو با اسپویلر کوچک روی صندوق عرضه شد مطمئن شدیم که بالاخره یک فرد یا شرکتی این اسپویلر را کنار گذاشته و یک بال بزرگ روی آن نصب خواهد کرد. البته این موضوع جدای از انتقاداتی بوده که سوپرا به خاطر همکاری پررنگ با ب‌ام‌و تجربه کرده است.

و بالاخره آن لحظه فرا رسیده چراکه یکی از شرکت‌های افترمارکتی بال جدیدی را روی سوپرا نصب کرده‌اند هرچند ابعاد این بال کمی بزرگ‌تر از حالت عادی است! واقعیت این است که ابعاد بال موردبحث به اندازه‌ای بزرگ بوده که شاید از نظر برخی افراد چندان جالب به نظر نرسد.

نصب بزرگ‌ترین بال عقب ممکن روی سوپرا!
این سوپرا توسط اتو تیوند که یک شرکت مستقر در کالیفرنیا بوده دست کاری شده است. ظاهراً این سوپرای تیون شده در رویداد فرمول دریفت حضور خواهد یافت.

شاید اتو تیوند درباره‌ی لبه‌ی فیبر کربنی کامل این خودرو سخن گفته باشد اما همه می‌دانیم که در اولین نگاه توجه همه به بال بزرگ خودرو جلب خواهد شد. قطعاً ما دوستدار نصب بال عقب جذاب روی نسل جدید سوپرا هستیم اما نمی‌دانیم که وجود چنین بال بزرگی در سوپرا به جذابیت آن کمکی خواهد کرد یا خیر.

نصب بزرگ‌ترین بال عقب ممکن روی سوپرا!
اما کار اتو تیوند در قرار دادن چنین بال عظیم‌الجثه‌ای روی صندوق سوپرا کاملاً خوب بوده است.

سوپرای جدید تاکنون در معرض توجه چندین تیونر مطرح دنیا قرار گرفته و در ادامه هم قطعاً نمونه‌های تیون شده‌ی بیشتری را خواهیم دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)