جایزه بهترین فیلم بین المللی بیست و ششمین جشنواره مستقل ایرنوس رادز لهستان به فیلم کوتاه ذبح رسید


جایزه بهترین فیلم بین المللی بیست و ششمین جشنواره مستقل  ایرنوس رادز  لهستان به فیلم کوتاه ذبح رسید

جایزه بهترین فیلم بین المللی بیست و ششمین جشنواره مستقل ایرنوس رادز لهستان به فیلم کوتاه ذبح ساخته مشترک آکو زندکریمی و سامان حسین پور تولید مشترک حوزه هنری استان کردستان و دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در ادامه موفقیت های بین المللی فیلم کوتاه ذبح ساخته مشترک آکو زندکریمی و سامان حسین پور این فیلم در بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی مستقل "ایرنوس رادز" که در 18 و 19 اکتبر در شهر کازل لهستان برگزار شد جایزه نخست بخش بین الملل فیلم کوتاه را به خود اختصاص داد.

ذبح داستان خانواده ای روستایی است که برای گذران یک زمستان سخت مجبور به فروش و ذبح تنها گاوشان می شوند، اما پسر خانواده از این ماجرا ناراحت می شود و گاو را فراری می دهد.

آکو زندکریمی و سامان حسین پور به صورت مشترک نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه ذبح را بر عهده داشتند و تاکنون جوایز متعددی را در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده اند.

عوامل فیلم کوتاه ذبح بدین شرح است؛ بازیگران: فریدون حامدی، شب بو سلیمانی، محمد قبادی، غفار خالدی، شفیع امینی، سامان عبودی، تدوین: توفیق امانی، مدیر تصویربرداری: حامد بقائیان، دستیاران: نوید زارع و آرمان صیدی، صدابردار: محمد توریوریان(با تشکر از ارسطو مفاخری)، دستیار: مبین قادری، طراح و اجرا صحنه و لباس و گریم: ایوب شیخ احمدی، دستیار: امین سنجر بیگی، صداگذار: حسین قورچیان، اصلاح رنگ و نور: علیرضا هدایی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: اشکان ساعدپناه، عکاس: ساجد حق شناس، مدیر تولید: آرمین پورمحمد، مدیر تدارکات: سامان عبودی، دستیاران: رزگار محمدی و پیام کریمی.

46

کد خبر 1313049

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...