فروکش کردن موج بازگشت زوار/ ترافیک محورهای کرمانشاه به وضعیت عادی برگشت


فروکش کردن موج بازگشت زوار/ ترافیک محورهای کرمانشاه به وضعیت عادی برگشت

جانشین رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به فروکش کردن موج بازگشت زوار، از عادی شدن وضعیت ترافیک در محورهای استان خبر داد.

سرهنگ عبادالله محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اتمام طرح ترافیکی اربعین تا پایان امروز (30 مهر) گفت: خوشبختانه عمده زوار طی چند روز گذشته به کشور برگشتند و در حال حاضر موج بازگشت زوار فروکش کرده و ترافیک محورهای استان به وضعیت عادی برگشته است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به بارندگی های شبانه روز گذشته تنها مشکل در سطح محورها بحث لغزندگی جاده‌ها است که در این شرایط رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

محمدی با اشاره به فعالیت 140 تیم گشتی در ایام اربعین، گفت: خوشبختانه با اقدامات مناسب این تیم‌ها و از طرفی همکاری مردم، با وجود شلوغی بسیار محورها و افزایش تردد زوار در استان، اما مقدار جزیی شاهد افزایش تصادفات بودیم.

وی افزود: امسال حجم ترافیک در محور کرمانشاه به سمت خسروی 660 درصد و در محور اسلام آبادغرب به سمت استان ایلام و مرز مهران حدود 55 درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته، اما تنها درصد کمی شاهد افزایش تصادفات و حوادث رانندگی طی این مدت بودیم.

محمدی خاطرنشان کرد: طی این مدت محور اسلام آبادغرب-حمیل به سمت ایلام بیشترین میزان تردد را داشت و در حال حاضر با عادی شدن وضعیت مانند گذشته محورهای اسلام آبادغرب-کرمانشاه و کرمانشاه به سمت استان همدان بیشترین تردد را دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران