٢45 مدیر به دلیل قصور در حوادث سیل اخیر تحت پیگرد قرار گرفتند


٢45 مدیر به دلیل قصور در حوادث سیل اخیر تحت پیگرد قرار گرفتند

تهران- ایرنا- سخنگوی قوه قضائیه گفت: در بررسی های اولیه ٢45 نفر از مدیران ادوار مختلف به دلیل قصور در حوادث ناشی از سیل به هیات های تخلفات معرفی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در دوازدهمین نشست خبری در ارتباط با سیل گذشته، اظهار داشت: یک ماه از پاییز سپری شد و امیدواریم پاییز و زمستان توام با بارش و رحمت الهی باشد. اما یادمان نرود که در روزهای پایانی سال گذشته و روزهای آغازین امسال بارندگی و سیلاب در مناطق مختلف مشکلاتی ایجاد کرد که بخشی از آن ناشی از ترک فعل ها و قصور و تقصیر مدیران بود که اگر وظایف خود را به خوبی انجام می دادند، شاهد چنین مشکلات و حوادثی نبودیم.
سخنگوی قوه قضائیه خطاب به مدیران تصریح کرد: مدیران با هدف پیشگیری از حوادث بازنگاهی به حوزه های مدیریت خود داشته باشند.
وی درباره گزارش قوه قضائیه از سیل اخیر گفت: بررسی های جامعی از سوی سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی ها در سراسر کشور انجام شد.
اسماعیلی ادامه داد: ١۴٠ نفر از مدیران دوره های مختلف به هیات های رسیدگی به تخلفات معرفی شدند همچنین برای ١٠۵ نفر از مدیران هم پرونده کیفری تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: امیدوارم با پیشگیری هایی که انجام می شود، دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

گرامیداشت اربعین
سخنگوی قوه قضائیه در بخشی از سخنان خود ضمن تسلیت و گرامیداشت اربعین حسینی افزود: در سه حوزه می خواهم تقدیر و تشکر داشته باشم؛ ابتدا از حضور حماسی، آگاهانه و توام با بصیرت بیش از ١٧ میلیون زائر اربعین و بیش از سه میلیون زائر ایرانی که با حضور خود تداوم بخش نهضت حسینی و نمایشگر عظمت و وحدت اسلام و موجب یاس بودند و دوم از دولت و مردم عراق برای میزبانی شایسته آنها و برگزاری بی نظیر همچنین تشکر از نیروهای امنیتی به ویژه حشدالشعبی و تشکر از موکب داران عراقی و ایرانی و ستاد اربعین و ستاد عتبات عالیات که اقدامات آنها در برگزاری مراسم اربعین کمک شایانی کرد، تقدیر و تشکر می کنم.
ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا