امنیت آفرینی پلیس در ماموریت اربعین بسیار عالی بود


امنیت آفرینی پلیس در ماموریت اربعین بسیار عالی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، امنیت آفرینی پلیس در ماموریت عظیم اربعین را بسیار عالی توصیف و از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش فانوس، "سید قاسم جاسمی" در دیدار با فرمانده انتظامی استان که در مسجد هاشمی کرمانشاه انجام شد، اظهار داشت: مراسم اربعین امسال پرشور از سال های گذشته و با حضور بیش از سه و نیم میلیون زائر ایرانی به خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: مهمترین مطالبه زائران اربعین از مسئولان، ایجاد امنیت برای آنها بود که خوشبختانه این مهم با تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و سایر نهادهای مربوطه به خوبی انجام شد.

قاسمی تصریح کرد: مدیریت سفر بیش از سه و نیم میلیون زائر از 4 مرز کشور کار ساده ای نبود اما این مهم محقق و همه زائران در امنیت کامل توفیق زیارت مرقد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) را کسب کردند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها از نزدیک شاهد خدمات بسیار عالی پلیس به زائران بودم و می دیدم که ماموران انتظامی چگونه از جان و دل برای امنیت زائران و رفاه حال آنها زحمت می کشند.

وی گفت: بدون شک نقش تک تک کارکنان پلیس در هرچه بهتر برگزار شدن ماموریت عظیم اربعین پررنگ بود و اگر حضور شبانه روزی آنها نبود این ماموریت به خوبی انجام نمی گرفت.

امنیت آفرینی پلیس در ماموریت اربعین بسیار عالی بود
جاسمی همچنین به خدمات متنوع پلیس در جامعه اشاره و تصریح کرد: تصور اینکه پلیس برای یک روز در جامعه حضور نداشته باشد سخت و غیرقابل باور است چرا که در آن صورت زندگی هزاران نفر از اعضای جامعه مختل و هرج و مرج و ناامنی بسیار زیادی به بار می آید.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: امروز نیروی انتظامی پرچمدار خدمت صادقانه به مردم است و همه شهروندان به نوعی مستقیم یا غیرمستقیم از حضور و برکات پلیس در جامعه بهره مند می شوند.

وی در پایان گفت: در بسیاری از مواقع، ماموران جان برکف پلیس خواب و خوراک را بر خود حرام کرده تا امنیت شهروندان حفظ و مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه فعالیت پیدا نکنند، این درحالیست که فداکاری های پلیس بیشتر مواقع به چشم نمی آید.

منبع: پایگاه خبری پلیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس