وزارت دفاع: در 24 ساعت گذشته 52 دهشت افگن در 16 ولایت افغانستان کشته اند


وزارت دفاع ملی می گوید که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور طی 24 ساعت گذشته 19 عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی را در 16 ولایت راه اندازی کرده اند؛ در نتیجه این عملیات ها 52 تن دهشت افگن کشته، 24 تن زخمی و 8 تن به شمول 4 فرد مشکوک دستگیر گردیده اند. غزنی- در نتیجه عملیات تصفیوی نیرو های افغان با حمایت قوای هوایی در ولسوالی های اندر،...

وزارت دفاع: در 24 ساعت گذشته 52 دهشت افگن در 16 ولایت افغانستان کشته اند

وزارت دفاع ملی می گوید که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی را در ۱۶ ولایت راه اندازی کرده اند؛ در نتیجه این عملیات ها ۵۲ تن دهشت افگن کشته، ۲۴ تن زخمی و ۸ تن به شمول ۴ فرد مشکوک دستگیر گردیده اند.

غزنی-

در نتیجه عملیات تصفیوی نیرو های افغان با حمایت قوای هوایی در ولسوالی های اندر، جغتو ، ده یک و آب بند ولایت غزنی ۱۷ تن دهشت افگن کشته، ۱۳ تن زخمی و ۲ تن دستگیر گردیده اند.

لوگر-

از ضربات هوائی در ولسوالی خروار و مرکز ولایت لوگر ۷ تن دهشت افگن کشته، ۲ تن زخمی و یک تن دستگیر گردیده است.

کندهار-

از اثر انفجار ماین قبل از رسیدن به هدف در ساحه بند تیمور ولسوالی میوند ۷ تن دهشت افگن کشته شده اند .

بغلان-

عملیات تصفیوی نیرو های افغان با حمایت قوای هوایی ۶ تن دهشت افگن کشته، ۷ تن به شمول مولوی شمشاد ولسوال نامنهاد طالبان برای ولسوالی روی دوآب ولایت سمنگان زخمی، قریه جات عرب تپه، کج وردکها، ملایان، جوی نو احمدزی ها در ولسوالی دهنه غوری، شاهراه نمبر یک مرکز الی پلخمری و قریه علی خیل در کیله گی از دشمن پاکسازی گردیده و در دند شهاب الدین درگیری ادامه دارد.

ننگرهار-

از اثر ضربات هوائی، انداخت توپچی و انداخت متقابل در ولسوالی های ده بالا، اچین، غنی خیل و مهمند دره ۶ تن دهشت افگن به شمول ۳ تن داعشی کشته، ۲ تن زخمی و ۴ فرد مشکوک با ۵ میل سلاح و ۲ عراده موتر سایکل دستگیر گردیده اند.

پکتیکا-

از اثر ضربات هوائی در ولسوالی های اومنه، دیله و خوشامند ۵ تن دهشت افگن کشته و ۳ عراده موتر سایکل از بین برده شده است.

هلمند-

در نتیجه عملیات تصفیوی نیرو های افغان در ولسوالی گرمسیر و لشکرگاه ۳ تن دهشت افگن کشته، یک تن دستگیر، مقدار سلاح و مهمات ۲ سیت مبایل بدست آمده، ۱۱۵۰ کیلو گرام تریاک در ساحه از بین برده شده و ۱۵ حلقه ماین کشف و خنثی گردیده است.

زابل-

از اثر ضربه هوائی در مرکز ولایت ۲ تن دهشت افگن کشته شده اند. کندز- از اثر ضربه هوائی در ولسوالی دشت ارچی یک تن دهشت افگن کشته شده است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار