ثبت بیش از 5 میلیون تردد در محورهای لرستان


ثبت بیش از 5 میلیون تردد در محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی تا پایان 28 مهرماه بیش از 5 میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا، عباس شرفی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ۱۷ مهرماه که طرح اربعین حسینی در کشور آغاز شد تا پایان ۲۸ مهرماه، تردد ۵ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۲۷۴ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: به‌طور میانگین در این مدت روزانه بیش از ۴۸۳ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان تردد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه بیشترین تردد روزانه در این ۱۲ روز مربوط به ۱۸ مهرماه بوده است، افزود: اوج تردد روزانه بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ عصر با متوسط تردد ۳۸۸ هزار و ۵۹۵ وسیله نقلیه گزارش شده است.

شرفی خاطرنشان کرد: محورهای خرم‌آباد-سه‌راهی چالانچولان، پل‌دختر- خرم‌آباد و سه‌راهی چالانچولان –بروجرد به ترتیب بیشترین میزان تردد را در این ایام به خود اختصاص داده‌اند که در این میان محور سه‌راهی چالانچولان –بروجرد با ۴۹ هزار و ۳۱۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین بیشترین سهم را در تردد این نوع از وسایل نقلیه داشته است.

وی اضافه کرد: دوربین‌های کنترل سرعت متوسط در راه‌های لرستان در ایام یادشده سرعت ۷۷.۹ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده‌اند که بیشترین سرعت در محور پل‌دختر- خرم‌آباد با ۹۶.۹ و کمترین سرعت در محور سه‌راهی نورآباد-نهاوند با ۴۷.۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: بیشترین تردد اتوبوس در سه‌راهی چالانچولان- خرم‌آباد به تعداد ۱۲ هزار و ۸۶۰ دستگاه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش