خدمت رسانی به بیش از 6 هزار زائر اربعین حسینی در مرز مهران


خدمت رسانی به بیش از 6 هزار زائر اربعین حسینی در مرز مهران

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام از خدمت رسانی به 6 هزار و 800 زائر اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

«نورالدین رحیمی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه 6 هزار و 800 نفر خدمت درمانی به زائرین اربعین حسینی ارائه شده است، اظهار کرد: ایستگاه تندرسی بیمه سلامت ایلام در مسیر برگشت زائرین اربعین برپا شد، که یک تکنسین دارویی و یک تیم پزشکی مجرب شامل یک پزشک، یک ماما، 2 پرستار خانم و آقا، ۲ نفر از کارکنان اورژانس، به مدت 6 روز خدمات رایگان بهداشتی و درمانی در موکب ایستگاه تندرسی به زائران اربعین ارائه دادند.

رحیمی اضافه کرد: کلیه خدمات بهداشتی و درمانی در نظر گرفته شده برای زائران شامل ویزیت و داروی رایگان، تزریقات و پانسمان، وصل کردن سرم، مشاوره مامایی و پزشکی آموزش های بهداشتی و ... بود که به صورت 24 ساعته خدمات خود را ارائه می دادند.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام با بیان اینکه در این ایستگاه موفق به خدمت رسانی به 6 هزار و 800 نفر از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) شدیم افزود: از مجموع خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی ۶۸۰۰ خدمت دارویی، 572 خدمت مربوط به تزریقات و 129 خدمت پانسمانی و 21 مورد خدمت نیز مربوط به سرم تراپی و خدمات درمانی مورد نیاز زائران بوده که در این بین 2 مورد بیمار اورژانسی بوده که پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان اعزام شدند.

وی در پایان با بیان اینکه افتخار کادر درمانی بیمه سلامت استان است که خادم الحسین در حوزه سلامت باشیم، عنوان کرد: امید است که بتوانیم در سال های آینده خدمات تمامی امکانات و تجهیزات تخصصی برای ارائه خدمات درمانی به زائران را فراهم کنیم تا زائران عتبات مقدس با اطمینان از حضور امکانات و متخصصان مجرب عرصه پزشکی و سلامت در کنار خود، بدون نگرانی از وضعیت جسمانی خود هرچه بیشتر از سفر خود بهره ببرند.

لازم به ذکر است که خدمات درمانی برای آن دسته از افرادی که دفترچه بیمه درمانی به همراه نداشتند با ارائه کد ملی صورت پذیرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !