پذیرش 30 مقاله در اولین همایش ملی سایه‎های فیروزه‌ای در یزد


پذیرش 30 مقاله در اولین همایش ملی سایه‎های فیروزه‌ای در یزد

دبیر همایش ملی سایه‎های فیروزه‌ای در یزد از پذیرش 30 مقاله در نخستین دوره این همایش خبر داد.

به گزارش ایسنا، «مجید جوادیان زاده» در این باره تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه نخستین همایش ملی شیوه‌های ارائه در هنرهای جدید با عنوان «سایه‎های فیروزه‎ای» تعداد ۳۰ مقاله توسط کمیته علمی همایش پذیرش شد.

وی گفت: در مجموع ۳۹ مقاله از استان‎های خراسان رضوی و جنوبی، کرمان، فارس، مازندران، یزد، اصفهان، البرز، قزوین و تهران به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که از این میان ۳۰ مقاله توسط کمیته علمی برای حضور در همایش پذیرفته شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به حضور چند پژوهشگر بین‎المللی در این همایش، افزود: پژوهشگرانی که مقالات آنان در مرحله اول پذیرش شده تا امروز ۳۰ مهرماه فرصت دارند تا اصل مقالات را ارسال کنند.

جوادیان‌زاده با بیان این که مقالات پذیرفته شده برای شرکت در همایش ۲۵ آبان ماه معرفی خواهند شد، اولین همایش شیوه‎های ارائه در هنرهای جدید نیمه آذر ماه در یزد برگزار می‎شود و در مراسم اختتامیه از سه مقاله برتر تقدیر خواهد شد.

دبیر این همایش در پایان نیز معرفی تجربه‎های نوین ارائه آثار هنرهای جدید ایران و جهان، توجه به قابلیت‌های اقلیمی مختلف در ارائه آثار هنرهای جدید، شناسایی زمینه‌های مختلف ارائه آثار هنری در فضاهای سنتی و همچنین بازتعریف هویت محله‎های شهری و انعکاس آن در آثار هنرهای جدید را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا