فرونشست در تهران از هشدار گذشته و در سطح بحران قرار دارد


فرونشست در تهران از هشدار گذشته و در سطح بحران قرار دارد

آروین گفت: فرو نشست در تهران ابعاد ملی دارد و در سطح بحران است ولی به دلیل بخشی نگری هنوز کسی این خطر را احساس نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «بهاره آروین» در جلسه شورا و پس از سخنان وزر نیرو در صحن گفت: بخش نگری آفت نظام اداری ما است و شهرداری ها هم که لزوما حکومت محلی نیستند بعضا اسیر این بخشی نگری از سوی نهد های دیگر می شوند و لذا می توان طرح مسئله را در تعاون موثری پیش برد.

رییس کمیته شهر هوشمند و شفافیت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع فرو نشست تهران گفت: فرو نشست در تهران ابعاد ملی دارد و در سطح بحران است ولی به دلیل بخشی نگری هنوز کسی این خطر را احساس نکرده است و کسی ه راهکار موثری ارائه نداده است.

آروین تصریح کرد: ما در قالب تبصره 3 و ماده 7 مجوز اخذ عوارض برای شبکه فاضلاب را دادیم اما همین شبکه مهمترین تسریع کننده فرو نشست در تهران شده و هنوز راهکار مناسبی برای جایگزینی پساب به جای آب چاه در آبیاری ها نیز ارائه نشده است. چون منفعت های سازمانی مانع از شکل گیری این موارد شده است.

رییس کمیته شهر هوشمند و شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید بحث های فرو نشست و ضرورت جایگزینی چاه ها با پساب در سطح عالی شهرداری و وزارت نیرو پیگیری شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری