انتشار شماره 94 فصلنامه علمی ـ پژوهشی نقد و نظر


 انتشار شماره 94 فصلنامه علمی ـ پژوهشی نقد و نظر

نود و چهارمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی نقد و نظر به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: نود و چهارمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «نقد و نظر» مربوط به تابستان ۱۳۹۸منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir نمایه شد.

«بررسی نقش دین در علم» نوشته مهدی گلشنی؛ «جایگاه عالم فراماده و عوامل فرامادی در نظریه علم دینی آیت‌الله جوادی آملی» اثر قاسم ترخان و محمدرضا بهزادی‌مقدم؛ «نظریه تعاملی معرفت دینی و علمی (تبیین نسبت نظریۀ آیت‌الله جوادی آملی با مبحث «علم دینی») به قلم محمد فتحعلی‌خانی از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «صورت‌بندی سازوکار حداقلی نظریه آیت‌الله جوادی آملی برای تقسیم‌بندی علوم» نوشته ذوالفقار ناصری، سیدجابر نیکو و محمدرضا منصفی سروندانی؛ «بررسی مدل تأسیسی دربارۀ علم دینی» به قلم منصور نصیری؛ «بی‌نیازی فهم ظواهر قرآن از علوم عقلی» اثر فرج‌الله میرعرب؛ «واکاوی مفهوم اختیار در حکمت متعالیه» نوشته امیر راستین، علی‌رضا کهنسال و سیدمرتضی حسینی شاهرودی از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان