ارائه خدمات جمعیت هلال احمر به  بیش از 64 هزار زائر در ایام اربعین


ارائه خدمات جمعیت هلال احمر به  بیش از 64 هزار زائر در ایام اربعین

معتمدی،  از بهره مندی بیش از 64 هزار نفر زائر حضرت اباعبدلله حسین (ع) از خدمات رایگان جمعیت هلال احمر استان در ایام اربعین 98 خبر داد.

‍به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دکتر« فرزین معتمدی» با تسلیت ایام سوگواری اباعبدلله حسین (ع) گفت : از ابتدای طرح اربعین تاکنون به ۴۶۱۵۱ نفر از زائران در استان اسکان داده شده است و تعداد ۵۰۰ نفر از زائران عزیز که در شهر منذریه عراق به علت مشکلات حمل و نقل مجبور به اسکان اضطراری در این شهر شده بودند توسط این جمعیت اسکان داده شد .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با اشاره به بهره مندی بیش از ۱۸۵۴۰ نفر از خدمات انجام فشار خون و تست قند خون، افزود : طی ایام طرح اربعین ۹۸ خدماتی اعم از راهنمایی زائرین ، کمک به افراد ناتوان و توزیع بسته های فرهنگی نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر به زائران محترم ارائه شده است .
وی اظهار کرد: ۲۱ پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان در ایام اربعین به ۵۸۶ مورد حادثه امدادرسانی کردند که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است .
معتمدی، ابراز کرد : بالگرد جمعیت هلال احمر استان نیز به صورت آماده باش در نقطه صفر مرز خسروی آماده خدمات رسانی به زائران عزیز می باشد .
وی خاطرنشان کرد : یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به همراه ۱۲‌نفر پرسنل ، نجاتگر و پرستار داوطلب نیز جهت خدمات رسانی به زائران به کشور عراق اعزام شده است .
پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر