اربعین حسینی از بارزترین وجوه تقریب قلوب در میان ملت بزرگ ایران است


اربعین حسینی از بارزترین وجوه تقریب قلوب در میان ملت بزرگ ایران است

بازوند، با اشاره به جلوه های بارز همدلی و اتحاد در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی، نقش اصحاب رسانه را در تقریب قلوب زائران و عاشقان حسینی بسیار مهم و محوری خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مهندس«هوشنگ بازوند» در پیامی از نقش آفرینی اصحاب رسانه در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی قدردانی کرد.

استاندار کرمانشاه، اربعین حسینی را از بارزترین وجوه تقریب قلوب در میان ملت بزرگ ایران خواند و گفت: در این میان باید به نقش محوری و اساسی اصحاب محترم رسانه در تمامی سطوح رسانه ملی و استانی اعم از صداوسیما، ارباب معزز جراید، خبرنگاران ارجمند، فعالان محترم رسانه ای در شبکه های مجازی، عکاسان خبری، خبرگزاری ها و ... اشاره و تاکید کرد که این قشر فهیم و پرتلاش در این مقطع فارغ از هرگونه جناح‌بندی، با درک اهمیت موضوع اربعین برای مردم ولایتمدار استان کرمانشاه، از ابتدا با حمایت از طرح موضوع لزوم بازگشایی مرز خسروی به عنوان یک مطالبه مردمی و متعاقب آن نیز با تمامی توان خود در راه اطلاع‌رسانی مزیتها و ظرفیت‌های مرز خسروی و برنامه ‌های ستاد اربعین یار و یاور دست‌اندرکاران این رویداد عظیم معنوی بودند تقدیر و تشکر نمایم.

خبرنگاران حسینی! سفیران رسالت حسین علیه السلام! خداقوت! درودتان باد!


پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)