غوغای ستاره جوان استقلال ؛ به نام پرسپولیس و به کام استقلال!


غوغای ستاره جوان استقلال ؛ به نام پرسپولیس و به کام استقلال!

تصمیم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به نام پرسپولیس بود اما به کام استقلال تمام شد. نوشته غوغای ستاره جوان استقلال ؛ به نام پرسپولیس و به کام استقلال! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

غوغای ستاره جوان استقلال ؛ به نام پرسپولیس و به کام استقلال!

عارف غلامی و درخشش در برابر سایپا پس از تعلیق محرومیت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۷:۱۵
غوغای ستاره جوان استقلال ؛ به نام پرسپولیس و به کام استقلال!

تصمیم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به نام پرسپولیس بود اما به کام استقلال تمام شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داربی بزرگ تهران با پیروزی یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. این دیدار مثل همیشه حواشی داشت و فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی شجاع خلیل زاده و عارف غلامی را با محرومیت تنبیه کرد.

هم شجاع و هم عارف غلامی یک جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشتند و در هفته هفتم هم نمی توانستند بازی کنند.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با وجود آنکه دو هفته لیگ تعطیل بود اما چند ساعت قبل از بازی های هفته هفتم محرومیت شجاع بازیکن کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس را تعلیق کرد.

بعد از این تصمیم فدراسیون بسیار از رقیبان پرسپولیس به ویژه استقلالی ها انتقاد کردند این درحالی بود که حتی شجاع در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس هم قرار نگرفت و خبر تعلیق محرومیت او آن هم چند ساعت قبل از بازی نوعی به تمسخر گرفتن باشگاه پرسپولیس بود و این بازیکن به دیدار برابر پیکان هم نرسید.

اما محرومیت شجاع بیشتر به سود استقلال بود چرا که سازمان لیگ با بخشش عارف غلامی هم همچنانکه پیش بینی می شد موافقت کرد و کادر فنی آبی پوشان هم چنین پیش بینی را کرده بود و این بازیکن را در نهایت در فهرست خود قرار داد.

غلامی برخلاف شجاع در هفته هفتم بازی کرد و عجب بازی را هم به نمایش گذاشت. او دو گل به ثمر رساند و در خط دفاعی بی نقص و تاثیر گذار ظاهر شد تا ثابت شود که تصمیم کمیته استیناف به نام پرسپولیس بود اما به کام استقلال به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !