سیمئونه: بایر لورکوزن تیمی باشخصیت است و بازیکنان واقعا خوبی دارد؛ به نظر منتقدین احترام می‌گذارم


سیمئونه: بایر لورکوزن تیمی باشخصیت است و بازیکنان واقعا خوبی دارد؛ به نظر منتقدین احترام می‌گذارم

اتلتی برخلاف لالیگا، در لیگ قهرمانان وضعیت مطلوبی دارد.

طرفداری - دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید به تمجید از بایرلورکوزن پرداخت.

اتلتی که چند هفته‌ای است در لالیگا به مشکل خورده، امشب در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایر لورکوزن خواهد بود. تیم سیمئونه اکنون هم امتیاز با یوونتوس در صدر جدول قرار دارد و لورکوزن بدون امتیاز، قعرنشین است. نماینده آلمان فصل چندان خوبی سپری نکرده است.

به گزارش مارکا، چولو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:

بایر لورکوزن؟ آنها اگرچه تاکنون امتیازی در لیگ قهرمانان نگرفته‌اند و در بوندس لیگا هم به نسبت انتظاری که از لورکوزن می‌رود، شاید جایگاه نازلی داشته باشد. اما حتی در نتایج بعضا بدی که گرفته هم همیشه بازی سازماندهی شده و منظمی ارائه کرده است. لورکوزن در هر بازی شخصیتش را نشان می‌دهد. وقتی تیمی همه چیزش را از دست داده است، دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و همین خطرناک است. گذشته از این، آنها واقعا بازیکنان خوبی در ترکیب دارند.

انتقادات اوبلاک؟ همه بازیکنان در وضعیت تیم دخیل هستند و البته نتایج برایشان مهم است. اوبلاک معمولا زیاد حرف نمی‌زند اما وقتی حرف می‌زند، کاملا شفاف است. او از آن دست بازیکنانی است که حرفش موردتوجه رختکن قرار می‌گیرد. یان همیشه برای تیم حرف می‌زند. هدف همیشه باید کمک به تیم باشد. انتقادات؟ این هم یک عقیده است و به آن احترام می‌گذارم. روش ما همیشه مبتنی بر کار، کار و کار برای پیشرفت بیشتر بوده است. ثبات لازم را نداشته‌ایم اما در همه بازی‌ها لحظات فوق العاده‌ای هم داشتیم. مهاجمان ما صاحب موقعیت می‌شوند و باید گلزنی کنند. البته باید مدنظر داشت که حریف هم تیم خوبی است و برنامه دارد. همه چیز دست ما نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط