غنی و وزیر دفاع آمریکا درباره صلح رایزنی کردند


غنی و وزیر دفاع آمریکا  درباره صلح رایزنی کردند

«اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان با «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان با «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

مسایل امنیتی افغانستان، منطقه و فرا منطقه، مبارزه با تروریسم، تجهیز نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان و همکاری ها میان کابل و واشنگتن در عرصه‌های مختلف از جمله موضوعاتی بود که طرفین در مورد آن بحث و تبادل نظر کردند.

مارک اسپر ضمن تسلیت حادثه حمله به نمازگزاران افغان در ننگرهار گفت: از تلاش‌های نیروهای امنیتی و دولت برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین حضور مردم افغانستان قدردانی می‌کنیم.

وی بر موثر بودن کمک‌های آمریکا به نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان تاکید ورزید.

همچنین غنی در این دیدار ضمن خوش آمد به وزیر دفاع آمریکا برای سفر به افغانستان، در مورد اقدامات عملی و سیستماتیک حکومت افغانستان در مبارزه با فساد اداری به ویژه مبارزه با فساد در ارگان های امنیتی و دفاعی کشور به اسپر گزارش داد.

وزیر دفاع آمریکا روز گذشته در یک سفر غیرمنتظره وارد افغانستان شد و در ابتدا با فرمانده ناتو دیدار و سپس به دیدار غنی رفته است.

/انتهای پیام/

غنی و وزیر دفاع آمریکا  درباره صلح رایزنی کردند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر