تیم ثبات و همگرایی: به آرای «عبدالله» در مرکز دیجیتالی دستبرد زده‌اند


تیم ثبات و همگرایی: به آرای «عبدالله» در مرکز دیجیتالی دستبرد زده‌اند

دسته‌ ثبات و همگرایی ادعا کرد که شب گذشته قفل مرکز دیجیتالی کمیسیون انتخابات افغانستان از سوی نیروهای پلیس شکسته شده است.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، دسته‌ ثبات و همگرایی ادعا کرد که شب گذشته قفل مرکز دیجیتالی کمیسیون انتخابات افغانستان از سوی نیروهای پلیس شکسته شده است.

علی احمد عثمانی عضو دسته‌ ثبات و همگرایی افغانستان امروز دوشنبه ۲۹ میزان در نشستی در کابل، دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات را متهم به کم کاری کرد.

همزمان با این، این عضو دسته‌ انتخاباتی ثبات و همگرایی ادعا دارد که شب گذشته «دیجیتال سنتر» کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان توسط نیروهای ویژه پلیس در هماهنگی با دبیرخانه‌ این کمیسیون شکسته شده و به آرای آنها دست برد زده شده است.

نیروهای ویژه پلیس پیش از برگزاری انتخابات در کمیسیون مستقل انتخابات مستقر شده‌اند.

دسته‌ ثبات و همگرایی با هدف پیگرد عدلی و قضایی خواهان تعلیق وظایف معاون امنیتی وزارت کشور، رییس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات و مشاور امنیتی این کمیسیون شده است.

اما نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت که خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه گویا نیروهای امنیتی در امور داخلی کمیسیون مستقل انتخابات مداخله کرده باشد کاملا بی‌اساس است.

امروز کارمندان «دیتا سنتر» و «دیجیتال سنتر» کمیسیون مستقل انتخابات به مرخصی رفته بودند و رییس دبیرخانه این کمیسیون در برابر دوربین رسانه‌ها اظهار نظر نکرد؛ ولی کمیسیون مستقل انتخابات در اطلاعیه ای شکستن قفل دیجیتال سنتر را رد کرده است.

از طرفی دیگر نیز، مولانا عبدالله، بازرس کمیسیون مستقل انتخابات از کندی کار در روند کار این کمیسیون به ویژه در دبیرخانه آن به شدت انتقاد کرد.

وی هشدار داد که وضعیت امنیتی در این کمیسیون با گذشت هر روز بدتر می‌شود.

/انتهای پیام/

تیم ثبات و همگرایی: به آرای «عبدالله» در مرکز دیجیتالی دستبرد زده‌اند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...