به گزارش افکارنیوز،

تهیه کننده سریال «کارتن خواب» گفت: تلویزیون برای ساخت سریال بودجه ندارد و مدام تولید سریال‌ها را به تعویق می‌اندازد که سریال ما هم از جمله همین سریالهاست.
«داریوش بابائیان» تهیه کننده سریال «کارتن خواب» با اشاره به تعویق در زمان تولید این سریال گفت: متاسفانه با اینکه تمامی مراحل قبل از تولید را انجام دادیم اما هنوز تولید این سریال بلاتکلیف است.
وی درباره دلیل این موضوع بیان داشت: تلویزیون برای ساخت سریال بودجه ندارد و مدام تولید سریال‌ها را به تعویق می‌اندازند و در نهایت از همه تهیه کننده‌ها می‌خواهند که اسپانسر بیاورند و هزینه‌های تولیدشان را از آنجا تامین کنند.
این تهیه کننده همچنین افزود: اغلب افرادی که الان کارهایی را در دست دارند با کمک اسپانسر یا همان حامی مالی پیش می‌روند تا به مشکلی برنخورند. یکسری جوان هستند که انرژی این کارها را دارند اما افرادی مثل من و با سابقه چند ساله در سینما و تلویزیون نمی‌توانم به دنبال اسپانسر بروم.
تمامی لوکیشن‌های این سریال در تهران و اصفهان قرار دارند و تقریبا همه لوکیشن‌ها انتخاب شده و هیچگونه بازسازی لوکیشنی برای این سریال انجام نشده است.
قصه «کارتن خواب» درباره تکدی‌گری و مسائل مربوط به کودکان خیابانی است و با توجه به اینکه سریال‌ها و قصه‌های فراوانی در این باره به تصویر کشیده شده است، تفاوت‌هایی در نوع نگارش و پرداخت به این موضوع در این سریال دیده می‌شود. همچنین این سریال به جمع‌آوری و آموزش برخی نکات به کودکانی می‌پردازد که به دلیل دوری از خانواده مشکلات بسیاری برایشان بوجود آمده است. در این سریال ۸ کودک در نقش‌های اصلی به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال در دو فصل سیزده قسمتی تولید خواهد شد.
مجموعه تلویزیونی «کارتن خواب» که طنزی اجتماعی است، به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسلامی برای شبکه سه تولید خواهد شد.