برگشت اضافه دریافت بلیت اربعین به زوار


برگشت اضافه دریافت بلیت اربعین به زوار

رئیس مرکز گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از برگشت اضافه دریافت بلیت هواپیمایی ویژه اربعین به شاکی پرونده خبر داد.

برگشت اضافه دریافت بلیت اربعین به زوارحسین ایزدی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: فردی بلیت مسیر تهران - نجف و بالعکس را از یکی از آژانس‌های هواپیمایی به مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تهیه کرده بود و به علت گران فروشی از این آژانس به تعزیرات شکایت کرد.
وی گفت: تعزیرات پس از بررسی شکایت در گشت مشترک تعزیراتی، آژانس مربوطه را به بازگرداندن مبلغ اضافه دریافت محکوم کرد و همه این مبالغ به شاکی پرونده داده شد.
آقای ایزدی افزود: قیمت بلیت تهران - نجف - تهران در فاصله زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت بلیت مشهد - نجف - مشهد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و اگر آژانس هواپیمایی مبلغی بیش از این رقم مصوب از زائران اربعین دریافت کرده باشد، در صورت شکایت به تعزیرات یا مراجع نظارتی حتما با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی گفت: همه این پرونده‌ها بدون نوبت رسیدگی می‌شود و اگر زائری از سفر زیارتی بازگشته و فرصت شکایت نداشته است، باز هم می‌تواند با سامانه‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ تماس بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی