پیش‌بینی استقبال از 15 هزار زائر در ایستگاه منطقه 6 شهرداری مشهد


پیش‌بینی استقبال از 15 هزار زائر در ایستگاه منطقه 6 شهرداری مشهد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 مشهد گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم که در ایستگاه استقبال از زائران ما برای 15 هزار نفر ارائه خدمات اسکان و پذیرایی انجام شود.

به گزارش ایسنا، احسان حسن‌نژاد، در خصوص آماده‌سازی ایستگاه استقبال از زائرمنطقه 6 شهرداری، اظهار کرد: ایستگاه استقبال از زائر ما از 1 تا 7 آبان به صورت عملیاتی راه‌اندازی می‌شود. اکنون در حال انجام مراحل مقدماتی هستیم و اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهیم.

وی افزود: ما با همکاری معاونت زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و مشارکت مردم ایستگاه استقبال از زائر شهید باهنر را آماده و پیش‌بینی کرده‌ایم که برای 15 هزار نفر زائر ارائه خدمات اسکان و پذیرایی انجام شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 مشهد، بیان کرد: غرفه‌های ایستگاه شامل واکس، ماساژ، رادیو زائر، مشاوره مذهبی و پزشکی، خیاطی، غرفه فرهنگی، تعمیرات کفش و... است.

وی با بیان اینکه «با اصناف برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ارتباط برقرار کرده‌ایم»، ادامه داد: کمک‌های بانوان شرکت‌کننده در طرح‌های ورزش صبحگاهی منطقه را جمع‌آوری و ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در میدان شهریور راه‌اندازی کرده‌ایم.

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد: تراکتی برای طرح جمع‌آوری ظروف تهیه و پوستر کمک‌های مردمی را در صفحات مجازی شهروندان انتشار داده‌ایم. حمام‌ها و سرویس بهداشتی را راه‌اندازی و انبار سالن ورزشی شهید باهنر را مرتب کرده‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 مشهد، اضافه کرد: همچنین نیروهای داوطلب شهرک‎های شهید رجایی و باهنر سامان‌دهی شده و مکان آشپزی و تهیه غذا را در شهرک شهید باهنر آماده کرده‌ایم. با هلال احمر برای آماده‌باش آمبولانس و تهیه دارو و با نیروی انتظامی برای برقراری امنیت هماهنگ کرده‌ایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش