تولید پیراهن های اسپرت مردانه


تولید پیراهن های اسپرت مردانه

پیراهن مردانه اساسی ترین لباس در استایل آقایان است . این پیراهن ها تنوع بسیارزیادی دارد که هر فرد می نوشته تولید پیراهن های اسپرت مردانه اولین بار در روچی. پدیدار شد.

امتیاز خود را ثبت کنید

پیراهن مردانه اساسی ترین لباس در استایل آقایان است . این پیراهن ها تنوع بسیارزیادی دارد که هر فرد می تواند با توجه به بودجه ای که دارد آن ها را انتخاب کند. پارچه پیراهن های مردانه معمولا پنبه ای و یا نخی اند والگوی خاص خود را دارند . این پیراهن ها جزئیات خاصی ندارندو بسیار ساده اند . قانون خاصی برای رنگ پیراهن های مردانه وجود ندارد و برای پیراهن های مردانه اسپرت و یا رسمی می تواند متفاوت باشد.

در فصل های تابستان و یا بهار می توانید از پیراهن های اسپرت استفاده کنید ، این لباس ها گزینه بسیار خوبی برای این فصل می باشد. در این مطلب به بررسی ویژگی های پیراهن های اسپرت مردانه می پردازیم .

تولید پیراهن های اسپرت مردانه

پیراهن های اسپرت مردانه

بسیاری از آقایان ترجیح می دهند که به جای استفاده از شلوارهای رسمی و کت از لباس های راحت تری استفاده کنند. انتخاب پیراهن های اسپرت مردانه می تواند گزینه بسیارخوبی برای این افراد باشد. استفاده از پیراهن های اسپرت مردانه طرفداران بسیارزیادی دارد زیرا این پیراهن ها می تواند برای استایل های رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار گیرد. هم چنین این پیراهن ها را می تواند با لباس های دیگری به راحتی ست کرد.

سایزندی پیراهن های اسپرت

پیراهن های اسپرت مردانه دارای ظاهر و رنگ های بسیار متفاوتی است که می تواند در خوش تیپ شدن شما تاثیر بسزایی داشته باشد . البته نکته بسیارمهمی که در انتخاب همه پیراهن ها باید مورد توجه قرارگیرد ، متناسب بودن آن ها است .اگر پیراهن های اسپرت اندازه مناسبی نداشته باشد ، استایل زیبایی را برای شما نمی سازند. بسته به این که چه سایزی دارید می توانید یکی از سه سایز پیراهن های اسپرت مردانه را انتخاب کنید . این سایزها عبارتند از :

چسبان و تنگ :اگر به دنبال پیراهن های اسپرت مردانه هستید بهتر است پیراهن های چسبان را انتخاب نکنید زیرا این پیراهن ها عیوب بالاتنه شما را نمایان می کند و همین ممکن است استایل شما را به هم بزند. این سایز تنها برای آن دسته از افرادی مناسب است که هیکل آن ها مناسب و یک دست است . متناسب با اندام : می توانید براساس تناسب اندامتان یکی از سه سایز را انتخاب کنید ، اگر شکم دارید بهتر است از لباس های سایز راحت استفاده کنید . این کار باعث می شود تا شکم شما کم تر دیده شود . سایز بزرگ وگشاد

چه جنسی برای پیراهن های اسپرت مردانه مناسب است ؟

تولید پیراهن های اسپرت مردانه

در انتخاب پیراهن های اسپرت مردانه باید دقت کنید که علاوه بر اندازه بودن ، جنس خوبی را هم داشته باشد . پیراهن های اسپرت بهتر است سبک باشندو هوا بتواند در منافذ آن جریان پیدا کند و یا به عبارتی پارچه قابل تنفس باشد . برای این که بفهمید پارچه قابل تنفس است یا نه باید پارچه را نزدیک صورت خود بگیریدو با فشار بسیارزیادی هوا را به داخل آن بدمید اگر هوا از تار و پود پارچه عبور نکرد نمی تواند برای استفاده روزمره شما مناسب باشد .

چند نکته که در استفاده از پیراهن های اسپرت مردانه باید رعایت کنید

بهتر است حداقل سه نوع رنگ متفاوت از پیراهن های اسپرت مردانه را داشته باشید . پیشنهاد ما این است که از رنگ های سورمه ای ، مشکی و سفید استفاده کنید. البته این مسئله کاملا سلیقه ای است و می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. پیراهن های اسپرت مردانه را می توانید با هر کدام از شلوارهای جین،پارچه ای و کتان بپوشید . در هنگام پوشیدن پیراهن ها مختارید که آن ها را روی شلوار و یا داخل شلوار قرار دهید .

چگونه یک تیپ اسپرت مردانه داشته باشیم ؟

از جذاب ترین و شیک ترین استایل ها ، می توان به استایل اسپرت اشاره کرد. این استایل نظر افراد بسیارزیادی را به شما جذب می کند و نظر دیگران را درمورد شما عوض می کند. از ویژگی های یک تیپ اسپرت این است که اصلا نباید مثل پسربچه ها لباس بپوشید . این نوع لباس پوشیدن شاید سن وسال شما را کم کند و اما شما را نابالغ نشان می دهد و دیگر ممکن است احترامی که برای سایر افراد قائل می شوند برای شما قائل نشوند. به همین دلیل باید در انتخاب لباس های اسپرت نیز دقت کنید تا ارزش های شما از دست نرود.

برای داشتن یک استایل اسپرت می توانید از شلوارهای جین استفاده کنید . می توانید از شلوارهای جین به همراه پیراهن های آستین کوتاه و یا تی شرت استفاده کنید.شلوارهای جین انواع بسیارزیادی دارد بهتر است شما نمونه هایی از آن را انتخاب کنید که ساده ترند و خراش و پارگی های کم تری دارند.

شلوارهای جین هیچ گاه دمده نمی شوندو می تواند برای هر سنی مناسب باشد . هم چنین این شلوارها را می توانید با راحتی با بقیه آیتم های استایل خود ست کنید.

پیراهن هایی با جنس پارچه کتان

این پیراهن ها جز پیراهن های اسپرت مردانه بسیار کاربردی است که می تواند در موقعیت های غیررسمی مورد استفاده قرار بگیرد. این پیراهن ها دارای پارچه ای نرم و سبک است که در بافت آن خط های بسیار ریزی قراردارد. پس اگر به پیراهن های جین علاقه ای ندارید می توانید این نوع از پیراهن ها را خریداری کنید. پیراهن های کتان را می توانید همراه شلوار جین و یا کتان بپوشید . برای این که استایل خود را از حالت اسپرت خارج کنید می توانید از کت های نیمه رسمی استفاده کنید.

پیراهن هایی از جنس پارچه فلانل

این پیراهن های اسپرت مردانه بسیار گرم اند و مخصوص فصل زمستان اند. بیش تر آقایانی از این پیراهن ها استفاده می کنند که در مناطق سردسیر زندگی می کنند . پارچه فلانل بسیار نرم و در عین حال گرم است و شما برای این که استایل اسپرتی را بسازید می توانید پیراهن های چهارخانه و یا شطرنجی را انتخاب کنید . برای مثال می توانید یکی از پیراهن هایی با جنس فلانل را به همراه شلوارجین و یا تی شرت ست کنید.

پیراهن های مدل کوبایی یقه دار

این نوع از پیراهن های اسپرت مردانه دارای آستین های کوتاهی است و بهتر است یقه آن را باز بگذارید . از این پیراهن ها می توانید در فصل تابستان استفاده کنید زیرا هم پارچه خنکی دارد و هم می تواند استایل خوبی را برای شما بسازد. این پیراهن ها دارای انواع مدل و رنگ بندی بسیارزیادی است . شما می توانید براساس استایل و سلیقه خود ، بهترین گزینه را انتخاب کنید. از این لباس ها می توانید در موقعیت های غیررسمی بسیارزیادی استفاده کنید.

پیراهن های جین

نوعی از پیراهن های اسپرت مردانه ، پیراهن های جین اند . این پیراهن ها نیز هیچ وقت از مد نمی روندو در موقعیت های مختلف می توان از آن ها استفاده کرد. این پیراهن های اسپرت مردانه روی سینه دارای دو جیب پاکتی اند و دکمه های فشاری دارند. پیراهن های جین در هر کمد لباس مردانه ای یافت می شود و از قدیم الایام نیز مد بوده است و امروزه نیز از مد نیفتاده است . از این نوع لباس ها می توانید در موقعیت های غیررسمی استفاده کنید زیرا می توانید بدون این که زحمتی بکشید یک استایل بسیار زیبا برای خود بسازید.

تولید پیراهن های اسپرت مردانه

برای این که یک استایل ساده بسازید می توانید پیراهن های جین را به همراه یک تی شرت ساده رنگ روشن به تن کنید . با این لباس ها هم استایل راحتی دارید و هم استایل خوبی خواهید داشت.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که اگر به پیراهن های اسپرت مردانه علاقه دارید و می خواهید پیراهن های جین بپوشید هیچ گاه آن را به همراه شلوارهای جین نپوشید .

پیراهن هایی با جنس پارچه لنین

اگر به دنبال پیراهن های اسپرت مردانه هستید می توانید نوعی از پیراهن های مردانه را انتخاب کنید که جنس آن ها لنین است ، از این پیراهن ها می توانید در فصل تابستان استفاده کنید. این پیراهن ها ، دارای پارچه بسیارخنکی است که می توانید در موقعیت های غیررسمی و برای تکمیل کردن استایل اسپرت از آن استفاده کنید.

در فصل تابستان بهتر است از رنگ های روشن مثل آبی روشن و یا سفید استفاده کنید. برای این که یک استایل اسپرت داشته باشید می توانید این پیراهن ها را بپوشیدو آستین های آن را تا بزنید و آن را با یک شلوار کتان که رنگ روشنی هم دارد، ست کنید. برای این که استایل شما کمی از حالت اسپرت بودن دور شود می توانید یک کت تک نیز روی پیراهن بپوشید.

پیراهن های پولوشت

از مهم ترین وکاربردی ترین پیراهن های اسپرت مردانه بین آقایان خوش استایل می توان به پیراهن های پولوشت اشاره کرد. این پیراهن ها دارای جنس ضخیم تری از تی شرت ها هستند و دارای یک یقه نوک تیز اند که روی این یقه ها نیز چند دکمه قرار دارد. پیراهن های پولوشت دارای رنگ بندی مختلفی است و شما می توانید براساس سلیقه خود هر یک از آن ها را انتخاب کنید.

تولید پیراهن های اسپرت مردانه

استفاده از پیراهن های اسپرت مردانه آستین کوتاه

در فصل تابستان استفاده از پیراهن های اسپرت آستین کوتاه جایگزین بسیارخوبی برای تی شرت است . برای انتخاب پیراهن های آستین کوتاه باید به چند نکته دقت کنید که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم :

تولید پیراهن های اسپرت مردانه

پیراهن های آستین کوتاه جز پیراهن های کژوال به حساب می آیند به همین دلیل باید در انتخاب طرح و رنگ آن دقت کنید. در ست کردن این پیراهن ها با شلوار باید دقت کنید . برای مثال می توانید پیراهن های آستین کوتاه را با شلوار جین آبی روشن بپوشید . توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های روشن برای محل کار مناسب نخواهد بود و اما می توانید در سایر زمان ها از این رنگ های روشن استفاده کنید. استفاده از رنگ های روشن باعث می شود تا نور کم تری را جذب کنید و آسیب کم تری به پوست شما خواهد رسید. در انتخاب پیراهن های اسپرت مردانه آستین کوتاه نیز مانند سایر پیراهن ها باید دقت کنید که اندازه باشد .این لباس ها نباید خیلی تنگ و یا خیلی گشاد باشند تا برجستگی های بدن در آن مشخص نباشد . این موضوع به خصوص در مورد آقایانی که شکم دارند صدق می کند. این پیراهن های را می توانید با شلوار جین و یا شلوار کتان ست کنید .البته باید بدانید همراه این پیراهن ها نمی توانید از کراوات استفاده کنید.

سایز مناسب برای پیراهن های اسپرت مردانه

نکته بسیارمهمی که در انتخاب سایزمناسب پیراهن های مردانه باید به آن توجه شود اندازه گیری قفسه سینه است. برای انتخاب پیراهن های اسپرت مردانه باید نکات زیر را درنظربگیرید:

یقه :برای انتخاب پیراهن های مردانه مناسب برای این که احساس راحتی داشته باشید باید حداقل یک انگشت داخل یقه نفوذ داشته باشد به این ترتیب فشاری به گردن وارد نخواهد شد . روی اندازه شانه تمرکز کنید. باید دقت داشته باشید که خط دور شانه ها روی پیراهن باید از جایی شروع شد که شانه ها شروع شده است . پس اگر خط های شانه افتاده باشد پیراهن برای شما بزرگ خواهد بود و نباید آن را خریداری کنید. اندازه آستین های شما بایدبه گونه ای باشد که فقط تا مچ دست باشد . پس اگر آستین ها از مچ شما جلوتر باشد این پیراهن برای شما بزرگ خواهد بود . از نکات بسیار مهمی که باید در انتخاب پیراهن های اسپرت مردانه مدنظر داشته باشید این است که باید دور کمر آن اندازه باشد . توجه کنید که دورکمر باید از دو طرف به اندازه یک اینچ آزاد باشد .

چه زمانی باید پیراهن های اسپرت مردانه را بیرون از شلوار قرار دهیم؟

اگر می خواهید به مکانی رسمی بروید بهتر است پیراهن را داخل شلوار قرار دهید و اما درموقعیت های غیررسمی می توانید پیراهن ها روی شلوار نیز رها کنید .البته اگر قصد بستن کراوات دارید باید پیراهن داخل شلوار باشد.. به صورت کلی قبل از خارج شدن از منزل باید تصمیم خود را در این باره بگیرید زیرا اگر بخواهید در نیمه راه تصمیم خود را عوض کنید ، پیراهن شما نامرتب خواهد شد و به هیچ عنوان جلوه خوبی نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیاطی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر