سرمربی تراکتورسازی: خوشحالم طلسم را شکستیم


مصطفی دنیزلی از این که تیمش توانست طلسم پیروزی 1-0 را بشکند، ابراز خوشحالی کرد. نوشته سرمربی تراکتورسازی: خوشحالم طلسم را شکستیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی تراکتورسازی: خوشحالم طلسم را شکستیم

مصطفی دنیزلی:یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه را انجام دادیم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۷
سرمربی تراکتورسازی: خوشحالم طلسم را شکستیم

مصطفی دنیزلی از این که تیمش توانست طلسم پیروزی ۱-۰ را بشکند، ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصطفی دنیزلی پس از پیروزی دلچسب تیمش در مقابل نساجی در نشست خبری حضور یافت و در خصوص این بازی صحبت کرد. او به تمجید از بازیکنان خود پرداخت و همچنین درباره اعتراض مسعود شجاعی، نمایش بازیکنان خارجی و کیفیت بد چمن صحبت هایی را انجام داد.

بازی در چمن مصنوعی سخت بود

مصطفی دنیزلی:

یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه را انجام دادیم. نساجی تیم جنگنده ای بود، امروز هم زمین و هم تیم حریف، رقبای ما بودند. به هر حال در طول یک سال شاید یک بار در چنین زمینی بازی کنیم و تطبیق یافتن با چنین زمینی سخت بود. نیمه اول دور از انتظار من بود اما با آغاز نیمه دوم و با گل اول بازی را بهتر جلو بردیم و این طلسم کم گل زدن را هم شکستیم. شکل گلزنی و حملات ما عالی بود، به هر حال با چنین نتیجه ای برگشت به دیارمان شایسته است. بازیکنان ما تمام سعی و تلاش خود را نشان دادند، نیمه دوم مثل تیم تراکتور بودیم که بازی خوبی را نشان دادیم.

هرچه گل بخوریم باید بیشتر گل بزنیم

مصطفی دنیزلی:

بعد از این که اختلاف گل بیشتر شد، سعی کردیم بازیکنانی که در معرض اخطار گرفتن بودند را بیرون بیاوریم. رقیب ما چه داخل زمین و چه خارج از زمین، تیم قدرتمندی هستند. یک شادی دیگر ما هم این است که طلسم ۱-۰ ها را شکستیم. در چارچوب قوانین فوتبال، بازی سختی بود. در این بازی با این تلاشی که هر دو تیم داشتند، باید به تمام بازیکنان تبریک گفت. هفته هفتم است و ما تا حالا گل نخورده ایم، شاید چیز مهمی نباشد اما خوشحال می شویم که گل نخوریم. اساس فلسفه ما این است که حتی اگر گل بخوریم باید بیشتر از آن گل بزنیم. چند بازیکن ما مصدوم شدند که در وسط هفته درباره آن ها خواهم گفت.

صحبت زیاد مسعود با داور خوب نبود

مصطفی دنیزلی:

چیز خاصی نبود اما قبل این صحبت های مسعود، یک صحنه بود که شاید از چشم داور دور ماند اما این مقدار صحبت خوب نبود. بعضی مواقع به لحاظ روحی روانی، بعضی فوتبالیست ها چنین کاری می کنند و من هم بین نیمه با آن ها صحبت کرده و این را گوش زد کردم.

سعی کردیم فشار هواداران میهمان کم شود

مصطفی دنیزلی:

ما یک تیم باتجربه ای هستیم، سعی کردیم فشاری که از هواداران رقیب داشتیم را برطرف کنیم و روی این کار کردیم. سعی کردیم حملات سرعتی تیم رقیب را متوقف کنیم و روی این هم کار کردیم. به هر حال مداخله در بازی یا از بیرون است یا از خارج. ما داخل زمین سعی کردیم شرایط را عوض کنیم. در فوتبال تیمی که گل اول را می‌زند و از رقیب جلو می‌افتد، قدرتی را در دست خود دارد و از آن استفاده می‌کند.

بازیکنان داخلی من هم خوب هستند

مصطفی دنیزلی:

سوگیتا بازیکن ژاپنی وقتی من آمدم هم تشریف داشتند و فصل قبل هم بودند. من بازیکنی که آوردم یکی مازولا بود اما متاسفانه او مصدوم شد و مدت زیادی است که با تیم بازی نکرده. بعد تصمیم گرفتیم میمبا را بخریم، او را زیاد تعقیب کردم و بعد تائید کردم که او را خریداری کنیم. امروز به جز گلزنی، یک مقدار کیفیت کمتری داشتند. کوین فورچونه چند روز اخیر را در مسافرت و تیم ملی بود. اگر فقط صحبت از بازیکنان خارجی باشد، فکر نکنم صحبت خوبی باشد چون تیم من بازیکنان ایرانی باکیفیتی دارد. این را می توانم بگویم که یک گروه از بازیکن خوبی داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی