زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران اعلام شد


زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران اعلام شد
سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای از زمان برگزاری و انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک رفاه خبر داد.

به گزارش برنا، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه مدیریت سرمایه انسانی بانک رفاه در مورد تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدام بانک رفاه سال ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه آزمون جذب بانک رفاه امسال صبح روز جمعه سوم آبان ۹۸ منحصرا در شهر تهران برگزار می شود. فرآیند برگزاری ازمون صبح از ساعت ۸:۳۰ شروع و در های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت پیش از آغاز فرآیند بسته خواهد گردید، لذا کلیه داوطلبان باید پیش از بسته شدن در های ورودی در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه سی ام مهرماه بر روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان میتوانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای ( اسم، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و طبق آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در ازمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و عرضه آن اجباری است.

در صورت بروز ایراد در تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات درج شده در کارت محل ورود با اطلاعات ثبت نامی و غیره، داوطلبان میتوانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعد از ظهر روز پنج شنبه دوم آبان ۹۸ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع عیب در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت