تروریسم اقتصادی ترامپ تصمیم دارد مانع ایده‌های جوانان ایران شود


تروریسم اقتصادی ترامپ تصمیم دارد مانع ایده‌های جوانان ایران شود

تهران-ایرنا- وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب در پیامی توئیتری از کارآفرینان جوان ایرانی تقدیر کرد و گفت: تروریسم اقتصادی دونالد ترامپ تصمیم دارد مانع جوانان کار افرین و ایده‌های آن‌ها شود ولی آن‌ها در پی‌گیری رویاهای خود خستگی‌ناپذیرند.

در توئیت محمد جواد ظریف که پس از بازدید امروز(دوشنبه) از دستاوردهای کارآفرینان نوآور و جوان منتشر شده آمده است:

" ۲۵۰۰ کارآفرین جوان، یک ساختمان قدیمی در تهران را به یک کارخانه نوآوری تبدیل کرده‌اند تا فن‌آوری‌های بسیار پیشرفته -بازی‌سازی، نانودارو، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا- را توسعه دهند. تروریسم اقتصادی دونالد ترامپ تصمیم دارد مانع آن‌ها و ایده‌های آن‌ها شود ولی آن‌ها در پی‌گیری رویاهای خود خستگی‌ناپذیرند. "

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه بعدازظهر دوشنبه ۲۹ مهر با حضور در کارخانه نوآوری آزادی (شعبه پارک فناوری پردیس در تهران) از این مجموعه بازدید و از نزدیک با فعالیت استارتاپ‌های فعال در این مرکز نوآوری آشنا شد.

جوانان موانع را خودشان برمی‌دارند

ظریف در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خوشحال شدم جوانانی را دیدم که هر کدام‌شان می‌توانند توفیق بسیار زیادی در بازارهای جهانی داشته باشند. امیدوارم دولت بتواند موانعی که تحریم‌های غیرمنطقی و ظالمانه ایالات متحده برای حضور فعال‌تر این عزیزان در صحنه بین‌المللی ایجاد کرده را بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی