دفاعِ ترکیبی را در جنگِ اقتصادی ایجاد کردیم


دفاعِ ترکیبی را در جنگِ اقتصادی ایجاد کردیم

رییس سازمان پدافند غیرعامل از تشکیل دفاع ترکیبی اقتصادی و کاهش اثر تحریم‌ها در نتیجه آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار‌ سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی گفت: از آنجایی که جنگ اقتصادی یک‌ جنگ هیبریدی است که با حوزه‌های‌های دیگر همچون حوزه سایبری و سیاسی و غیره مرتبط است؛ ما به سمت ایجاد یک دفاع ترکیبی حرکت کردیم.
وی با اشاره به نتایج این نمونه عملیاتی غیر عامل در حوزه اقتصاد افزود: اولین‌ میوه این دفاع که ما به عنوان یک اولویت به دنبال آن بودیم، ثبات قیمت ارز بود که به لطف خدا با زحمات دوستان در بانک مرکزی قیمت ارز تثبیت شد.
سردار جلالی گام بعدی در جنگ اقتصادی را استفاده از فرصت‌های آن عنوان کرد و ادامه داد: برنامه بعدی ما استفاده از فرصت‌های این جنگ به ویژه در حوزه تحریم‌هاست.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل در اینباره تصریح کرد: یکی از فرصت‌های تحریم‌ها که افزایش قیمت ارز را به دنبال داشت؛ استفاده از آن برای رونق تولید با استفاده از ظرفیت صادراتی آن‌ است.
سردار جلالی در پایان با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد: ما شاهد افزایش رونق تولید در کشور هستیم. چنانچه که بانک جهانی در گزارش خود به صراحت اعلام کرده است ایران در سال ۲۰۲۰ از مرحله رکود خارج و وارد مرحله رشد اقتصادی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش