جف بریجز در نقش مامور بازنشسته سازمان سیا به تلویزیون بازمی‌گردد


جف بریجز در نقش مامور بازنشسته سازمان سیا به تلویزیون بازمی‌گردد

جف بریجز (Jeff Bridges) پس از 50 سال با سریال «پیرمرد» (The Old Man) که از شبکه FX پخش خواهد شد باری دیگر به تلویزیون بازمی‌گردد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. ستاره‌ی فیلم‌هایی همچون لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski) و اوقات بد در ال‌رویال (Bad Times at the El Royale) قرار است در این سریال که توسط سازندگان بادبان‌های سیاه (Black Sails)، جان...

جف بریجز (Jeff Bridges) پس از ۵۰ سال با سریال «پیرمرد» (The Old Man) که از شبکه FX پخش خواهد شد باری دیگر به تلویزیون بازمی‌گردد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

ستاره‌ی فیلم‌هایی همچون لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski) و اوقات بد در ال‌رویال (Bad Times at the El Royale) قرار است در این سریال که توسط سازندگان بادبان‌های سیاه (Black Sails)، جان استاینبرگ (John Steinberg) و رابرت لوین (Robert Levine) نوشته شده‌است نقش یک مامور بازنشسته سازمان سیا را ایفا کند.

این سریال که براساس کتابی با همین نام نوشته توماس پری (Thomas Perry) است، حول محور شخصیتی به اسم دان چیس با بازی بریجز می‌گردد که سال‌ها است از سازمان سیا فاصله گرفته و مخفیانه زندگی می‌کند. زمانی که یک آدمکش به سراغ چیس می‌آید تا او را از زندگی ساقط کند، مامور سابق سیا متوجه می‌شود برای اینکه بتواند آینده‌اش را تضمین کند ابتدا باید با گذشته‌اش کنار بیاید.

با اینکه بریجز در فیلم‌های تلویزیونی متعددی بین دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی حضور داشته و به صورت تک قسمتی در بعضی برنامه‌های تلویزیونی ایفای نقش کرده‌است، آخرین حضور او دریک سریال تلویزیونی به «شو لوید بریجز» (The Lloyd Bridges Show) در سال ‍۱۹۶۳ و «شکار دریا»(Sea Hunt) بین سال‌های ۵۸ و ۶۰ میلادی برمی‌گردد.

وارن لیتلفیلد (Warren Littlefield) تهیه کننده سریال‌هایی همچون فارگو (Fargo) و خاطرات ندیمه (The Handmaid’s Tale) به همراه بریجز، استاینبرگ، لوین، دن شاتز (Dan Shotz) و دیوید شیف (David Schiff) گروه تهیه کنندگان اجرایی این سریال را تشکیل می‌دهند. سریال مشترکا در استودیو تلویزیونی فاکس ۲۱ و کمپانی لیتلفیلد تهیه شده‌است. شروع کار برای تهیه قسمت اول پاییز امسال آغاز خواهد شد.

خبر این سریال را نیک گراد (Nick Grad) و جینا بالیان (Gina Balian) از مدیران بخش ساخت برنامه‌های اورجینال شبکه FX اعلام کردند.

«جف بریجز بازیگری افسانه‌ای و فوق‌العاده است و اینکه او قرار است در سریالی برای شبکه ما نقش آفرینی کند لحظه‌ا‌ی بزرگ برای FX محسوب می‌شود.» گراد در ادامه افزود:‌ «جان استاینبرگ و رابرت لوین فیلمنامه بی‌نظیری از قسمت اول به ما ارائه کرده‌اند و بدون شک جف بهترین گزینه برای نقش دان چیس است. ما همچنین بسیار خرسندیم که می‌توانیم با وارن لیتلفیلد مجددا همکاری کنیم چرا که تجربه همکاری ما در فارگو بسیار عالی بود.»

استاینبرگ نیز در صحبت‌هایش گفت:

«جف بریجز یکی از مهم‌ترین بازیگران نسل خود است. جان لندگراف، اریک شریر، جینا بالیان، نیک گراد به همراه گروهشان در FX برای سریالی با ویژگی‌های منحصر به فرد خانه‌ و جایگاهی مناسب ساخته‌اند. برت استالک (Burt Stalke) و تیمش در فاکس ۲۱ پیشینه‌ای خارق العاده برای تولید چنین محصولی را ایجاد کرده‌اند و وارن لیتلفیلد در ساخت سریال‌های تلویزیونی قوی، بهتر از آن چیزی که ما حتی توانایی فکر کردن به آن را داریم، عمل می‌کند. اگر بگوییم همکاری در این پروژه یک فرصت رویایی برای ما است باز هم کم گفتیم.»

جف بریجز در نقش مامور بازنشسته سازمان سیا به تلویزیون بازمی‌گرددجف بریجز در نقش مامور بازنشسته سازمان سیا به تلویزیون بازمی‌گردد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی