13 آبان؛ نماد نفی سلطه و تاکید بر استقلال ایران


13 آبان؛ نماد نفی سلطه و تاکید بر استقلال ایران

گروه سیاسی ــ جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: 13 آبان نماد نفی سلطه و تاکید بر استقلال جمهوری اسلامی ایران و روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

13 آبان؛ نماد نفی سلطه و تاکید بر استقلال ایرانبه گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد ۲۹ مهرماه در کارگروه برنامه‌ریزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان مهریز اظهار کرد: 13 آبان نماد نفی سلطه و تاکید بر استقلال جمهوری اسلامی ایران و روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

زارع افزود: در این روز و در سایر مقاطع مختلف تاریخی،‌ دانش آموزان، دانشجویان و روحانیت به همراه مردم از آزادی، عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کرده و نقش تاریخی خود را در مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از آزادی و استقلال کشور به اثبات رساندند.

وی گفت: امام خمینی (ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، این خود گویای بهترین توصیف بر اهمیت 13 آبان است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، نماد روح تعدی و تجاوز استکبار نسبت به ملت‌ها از جمله نسبت به ملت ایران است.

علی اصغر سلمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز نیز با تاکید بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌ها جهت بزرگداشت یوم الله سیزده آبان اظهار کرد: امروز فریاد رسا و خط‌ شکنانه ملت ایران جهانی شده و برای بلند کردن فریاد مرگ بر آمریکا نیازی به اقامه دلیل نیست و هر انسان آزاده‌ای بلند کردن این ندا را یک وظیفه انسانی می‌داند.

سلمانی تاکید کرد: در رویارویی دو جبهه استکبارگران و استکبارستیزان با عنایات الهی روز به روز استکبارستیزان، مستکبران و در راس آن آمریکا را بیشتر در تنگنا قرار داده و شکست قطعی او را باورپذیرتر و در آستانه تحقق قرار داده‌اند.

وی گفت: در این شرایط آمریکا با تمام توان به مصاف نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب به میدان‌ آمده است و حربه‌ها و حیله‌ها را توامان فعال ساخته و از یک سو با القای قدرتمندی و داشتن دست برتر و از سویی با بهره‌گیری از امکانات نوین ارتباطی در پی تسخیر ذهن‌ها، فکرها و قوای تصمیم‌گیری کشورها و ملت‌ها و در پی آن جهت‌دهی ظرفیت‌های مادی و انسانی جهانیان در راستای تقویت خود و دستیابی به خواسته‌های نامشروع و ظالمانه استکباری است.

سلمانی بیان کرد: از سوی دیگر مقاومت با هدایت‌های الهی رهبر معظم انقلاب جبهه مستحکمی در برابر استکبار ایجاد کرده که نه تنها نقشه‌های استکباری را به شکست کشانده بلکه آبرویی برای مستکبران باقی نگذاشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان