تردد بیش از 6 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان


تردد بیش از 6 میلیون  خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان

بهرامی نیا گفت: در محورهای مواصلاتی خوزستان از 20 تا 27 مهر تردد 6 میلیون و 260 هزار و 181 خودرو به ثبت رسیده که بیشترین حجم تردد در محورهای ماهشهر به بندر امام خمینی (ره) و بالعکس و بهبهان به سه راهی آغاجاری بوده است.

«غلامعباس بهرامی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه 6 میلیون و 260 هزار و 181 خودرو (از 20 تا 27 مهر) در محورهای مواصلاتی خوزستان تردد داشته اند اظهار کرد: ساعت اوج تردد این خودروها بین ساعات 17 تا 19 بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اضافه کرد: بیشترین حجم تردد در محور ماهشهر به بندر امام خمینی (ره) و بالعکس بوده که بیش از 400 هزار دستگاه خودرو تردد داشتند و بهبهان به سه راهی آغاجاری نیز با تردد بیش از 148 هزار دستگاه خودرو به ثبت رسیده است.

وی از تردد 15 درصدی وسایل نقلیه سنگین در این ایام خبر داد و افزود: وسایل نقلیه سنگین با بیش از 960 هزار خودرو، 15 درصد ترددهای صورت گرفته را به خود اختصاص دادند؛ همچنین در این مدت تردد 144 هزار و 205 خودرو نیز در محور بستان به چذابه و بالعکس ثبت شد که نسبت به هفته قبل افزایش 19 درصدی را نشان می دهد.

وی به کاهش 5 درصدی تردد در محور خرمشهر به شلمچه و بالعکس نسبت به هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در این محور نیز تردد 230 هزار و 620 خورد به ثبت رسیده و به رغم افزایش تعداد خودروها، شاهد تردد روان در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات