بازدید امیر دریادار سیاری از مرکز فرماندهی کنترل ناجا


 بازدید امیر دریادار سیاری از مرکز فرماندهی کنترل ناجا

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در بازدید از مرکز فرماندهی و کنترل معاونت عملیات ناجا ضمن خداقوت و خسته نباشید به کارکنان نیروی انتظامی در اجرای ماموریت بزرگ اربعین از توفیقات کسب شده ناجا در این مأموریت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش به همراه معاون فناوری اطلاعات وارتباطات ارتش از قرارگاه اربعین نیروی انتظامی واقع در مرکز فرماندهی و کنترل معاونت عملیات ناجا بازدید کرد.

امیردریادار سیاری، ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به کارکنان نیروی انتظامی در اجرای مأموریت بزرگ اربعین؛ تعاملات دوسویه میان نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران را در این زمینه مثبت و راهگشا عنوان کرد.

در ادامه این دیدار، سردار نوری نژاد معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، سردار ساجدی نیا معاون عملیات و سردار دولتخواه معاون فاوا ناجا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف عملیاتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در مأموریت اربعین را ارائه کردند.

این گزارش حاکی است، همچنین امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش از طریق ویدئو کنفرانس با سردار فتحی زاده رئیس قرارگاه مرکزی اربعین ناجا که در مرز مهران مستقر بود، گفت و گو کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش در این ارتباط ویدئویی ضمن خرسندی از توفیقات کسب شده در این مأموریت بر هماهنگی و هم‌افزایی میان نیروهای مسلح که موجب توفیقات بسیار در اجرای مأموریت ‌های محوله شده است، تأکید کرد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن