شکست خانگی ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو/ بحران منصوریان ادامه دارد


شکست خانگی ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو/ بحران منصوریان ادامه دارد

شاگردان علیرضا منصوریان در تیم ذوب‌آهن متحمل یک شکست خانگی مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم شهرخودرو شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه‌ی هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت 16:50 ذوب‌آهن با قضاوت وحید کاظمی به مصاف شهرخودرو رفت. دو تیم در حالی مقابل هم قرار گرفته بودند که از جام حذفی کنار رفته و به دنبال برتری در این بازی بودند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم شهرخودرو که میهمان این بازی بودند موفق شدند با تک گل امین قاسمی‌نژاد که در نیمه اول به ثمر رسید، شاگردان علیرضا منصوریان در تیم ذوب‌آهن را شکست دادند. تا ذوبی‌ها همچنان در حسرت پیروزی در این فصل باشند.

ترکیب ذوب‌آهن

شکست خانگی ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو/ بحران منصوریان ادامه دارد

یوسف بهزادی، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی (66- محمدرضا خلعتبری)، قاسم حدادی‌فر، مهران درخشان‌مهر، مجتبی حقدوست، مصطفی آقاجانی (54- رضا حبیب زاده)، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری

ترکیب شهرخودرو

شکست خانگی ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو/ بحران منصوریان ادامه دارد

سید مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمد حسین مرادمند، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد (دقیقه ۸۹- روح‌الله باقری)، سعید صادقی (دقیقه ۶۵- رضا صدری)، محمدعلی فرامرزی (دقیقه 24- محمد آقاجانپور)، یونس شاکری و علی نبی‌زاده

اخطار

میلاد فخرالدینی (45)، محمدرضا خلعتبری(73)- و مهران درخشان‌مهر (80) از ذوب آهن

علی نبی زاده (67) و سروش رفیعی (87) از پدیده

دقایق حساس

دقیقه 36: سروش رفیعی از سمت راست کرنری را به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر خطرناک مرادمند را بهزادی در اختیار گرفت.

ذوب‌آهن صفر - شهر خودرو یک ( دقیقه 42- امین قاسمی‌نژاد): شهر خودرو در یک ضد حمله برق آسا تا محوطه جریمه ذوب‌آهن پیش آمد و سروش رفیعی از سمت چپ با یک تو سر توپ عالی و سانتر فنی باعث شد تا قاسمی‌نژاد با ضربه سر اولین گل خود در لیگ نوزدهم را به ثمر برساند.

دقیقه 46: شوت خطرناک عباسی از داخل محوطه جریمه را سیدمهدی رحمتی به زیبایی در اختیار گرفت.

دقیقه 51: بوحمدان از سمت راست پرتاب بلندی را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر محمدرضا عباسی پس از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۴: قاسم حدادی فر از پشت محوطه جریمه شوت مستقیمی را به سمت دروازه شلیک کرد که این توپ توسط رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: روح‌الله باقری در ابتدای ورود خود به زمین فرصت داشت تا دروازه ذوب‌آهن‌ را باز کند اما شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافع بیرون رفت.

ذوب‌آهن در حالی این بازی خانگی را به میهمان خود شهرخودرو واگذار کرد که همراه با علیرضا منصوریان بعد از گذشت هفت هفته هنوز نتوانسته بردی در لیگ برتر بدست بیاورد. باخت به شهرخودرو سومین باخت این فصل ذوب‌آهن در لیگ برتر است. ذوبی‌ها که با 4 امتیاز در رده‌ی چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند، در بازی هفته‌ی هشتم خود روز جمعه میهمان پیکان هستند. شهرخودرو هم با پیروزی خارج از خانه 16 امتیازی شد و در یکقدمی دو تیم سپاهان و تراکتور در رده‌ی سوم جدول رده بندی باقی ماند. شاگردان گل‌محمدی هفته‌ی آینده پذیرای گل گهر سیرجان هستند.

منبع: وب سایت برنامه نود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه