از معدن، فقط افتخار بیان آمار نصیب استان آذربایجان‌غربی شده است


از معدن، فقط افتخار بیان آمار نصیب استان آذربایجان‌غربی شده است

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر وجود ظرفیت‌های معدنی استان و عدم معرفی درست آنها، گفت: متاسفانه فقط افتخار بیان آمار نصیب آذربایجان‌غربی شده و باید از این معادن ثروت و اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری با تاکید بر اینکه ظرفیت های معدنی استان به درستی احصا و معرفی نشده‌اند، از مدیران مربوطه خواست که هر چه سریعتر لکه های معدنی قابل سرمایه گذاری را آماده کنند تا ظرفیت های بالقوه اشتغال در این حوزه توسعه یابد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های معدنی بخوبی استفاده نشده و صرفا افتخار بیان آمارها نصیب استان شده است، گفت: برای بهره مندی از قدرت معادن در تولید ثروت و اشتغال باید جدی تر از امروز مدیران برای شناسایی ظرفیت‌ها، حل مشکل معدنکاران و واحدهای معدنی پای کار بیایند.

وی افزود: وظیفه داریم تا ضمن احیای واحدهای راکد، از تعطیلی واحدهای معدنی فعال نیز جلوگیری کنیم. بسیاری از واحدها با اندکی توجه در حوزه تقسیط بدهی های مالیاتی، تامین زیرساخت هایی چون برق،آب و راه توانایی اشتغال زایی بالایی را دارند.

شهریاری با اشاره به شرایط سخت تولید و صادرات، حمایت از واحدهای نیمه فعال و فعال را واجب و ضروری دانست و افزود: قابل قبول نیست که واحدی بخاطر کوتاهی و عدم مسئولیت پذیری ما مدیران تعطیل شود. مدیران به حل مشکلات این حوزه اهتمام بیشتری داشته باشند.

46

کد خبر 1312923

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!